Antonetti Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 (redigerad) ere nån som har en länk dit man laddar ner botar alltså direkt så att det kommer upp en ruta det var nån som gav mig en länk där man kunde ladda ner botarna men ja kommer inte ihåg vilken topic det var :'( Redigerad 25 februari, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 pod25ins.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 det funkar inte på min data (windows xp) när jag trycker på genvägen så står det bara "bläddra" :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 För mig funkar det att ladda ner och jag har XP. När jag klickar på länken kommer de upp en ruta om jag vill spara och sen får jag välja var sen laddar den ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 fungerar för mig me... jag har också xp..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts