Henkibojj Skrivet 9 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Jag är förvirrad, releasedatum? April? Va? Nej, feb-mars gäller fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Va? Nej, feb-mars gäller fortfarande. men tittar ni längre ner på folks kommentarer så har både Take Two & Gamespot uppdaterat sina sidor till feb-april..?! ja tänker inte spekulera ens förrens jag får ett DATUM som dom naturligvis aldrig kommer hålla, men de brukar aldrig försenas mega mkt när datumet väl e satt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta här hemma. Visst vore en fjärde trailer en Gudagåva men det är spelet itself som jag längtar ihjäl mig efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts