Henkibojj Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Japp! Läs mer här! EDIT: Nyheten ändrad eftersom den kanske inte är sann, även om en fjärde trailer inte är osannolik. Redigerad 8 januari, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Lite oväntat faktiskt, jag hade inte trott att det skulle komma fler trailers. Men det ska helt klart bli skoj, bara vi snart får ett datum när den släpps så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Inte ett dugg oväntat för mig. Spelet blev ju trots allt uppskjutet över ett halvt år och Rockstar vet att varken låta fans vara trailerlös i över 6 månader eller skippa att släppa en trailer strax innan releasen är ett smart val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Well, bra. Men det känns som dom släppt för många trailers nu. 3 var enough imo. Men om den är bra ska jag inte klaga. Hur som helst, längtar lite iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Well, bra. Men det känns som dom släppt för många trailers nu. 3 var enough imo. Men om den är bra ska jag inte klaga. Hur som helst, längtar lite iaf hur kan du få nog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 hur kan du få nog? Han tillhör kanske den där skalan som tror att ett spel blir uttjatat om det kommer mer än 1 trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Han tillhör kanske den där skalan som tror att ett spel blir uttjatat om det kommer mer än 1 trailer. I hate those people Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 hur kan du få nog? Samtidigt som man alltid vill veta mer om spelet vill i alla fall jag inte veta för mycket. Det känns som att längtan efter nya bilder, trailers och oväntade uppgifter om spelet är roligare och starkare än glädjen när man väl får veta det. Speciellt såhär långt innan spelsläpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Mysigt tycker jag, och att det kommer info innan trailern är också bra! Hoppas bara att dom kan komma med nåt releasedatum då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Orka mer trailers. Jag skulle vara nöjd om jag fick se en karta på LC eller lite gameplay. Men men, nu är det som det är.. Redigerad 7 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Oj det var oväntat hoppas att den blir lika bra som de andra. Nu fattas bara ett resaledatum och en karta över LC som någon skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Orka mer trailers. Jag skulle vara nöjd om jag fick se en karta på LC eller lite gameplay. Men men, nu är det som det är.. Håller med dig... Nu har dom visat fysiken och grafiken, Let us see some maps and gameplay!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Håller med dig... Nu har dom visat fysiken och grafiken, Let us see some maps and gameplay!!! Amen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Orka mer trailers. Jag skulle vara nöjd om jag fick se en karta på LC eller lite gameplay. Men men, nu är det som det är.. Jag har egentligen inget behov av en fjärde trailer, men om det är en sak jag vet att jag INTE vill se så är det kartan. Den ska man se för första gången när man har den i handen, alternativt i pausmenyn när man spelar. Gameplay vore schysst dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Vad lallar ni om. Det är inte som om Rockstar skulle förlora konsumenter bara för att de inte skulle släppa nya trailers. Det gör de snarare för att vinna nya. Och det är väl knappast någon som är så envis att han struntar i att köpa spelet när det släpps bara för att det har skjutits upp, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Jag skulle hellre sett att de släpper spelet än en till trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Jag skulle hellre sett att de släpper spelet än en till trailer. Jaaaaaa. Släpp det ofärdiga spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Är det bara jag som vill ha några buggar kvar, exempelvis som Bluehell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
natan Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Jag har egentligen inget behov av en fjärde trailer, men om det är en sak jag vet att jag INTE vill se så är det kartan. Den ska man se för första gången när man har den i handen, alternativt i pausmenyn när man spelar. Gameplay vore schysst dock. HåLLER med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Jag är förvirrad, releasedatum? April? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts