Jacker Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Så var det äntligen dags, den slutliga omröstningen är här. Vilket spel ska få den ärofyllda titeln "ÅRETS SPEL 2007 @ GTAsajten"? Som jag skrev i den andra tråden sker omröstningen via mail i år, istället för en öppen poll där ställningen hela tiden är öppen för allmänheten. Ett annat problem (mer eller mindre) var att folk förra året nullade om inte "deras" spel var med, och det är faktiskt inte så det är tänkt att fungera. Röstar bara de som från början röstade på spelen så blir resultatet mycket förutsägbart. Tanken är att alla ska vara med som en sorts jury; även om du inte spelat något av de nominerade spelen ska du helst vara med och rösta, för det gör omröstningen mer spännande och "objektiv". Annars får man rösta på precis vilket spel man vill av de nominerade. ***[Hur länge omröstningen är uppe är obestämt, men det lär bli någon vecka iallafall]*** - - - Och de nominerade är...: BioShock Call of Duty 4: Modern Warfare Crysis Guitar Hero III: Legends of Rock Half-Life 2: Episode 2 Halo 3 Uncharted: Drake's Fortune - - - Det är alltså dessa spel ni har att välja mellan. Vilket spel tycker du förtjänar att bli årets? Undrar du vilka spel forumiterna bidrog med från början? Här är en lista över dem (dessa är inte de nominerade du kan rösta på). Alla spel som två (2) eller mer meddlemar valde som sitt bidrag blev nominerade: BioShock Call of Duty 4: Modern Warfare Resident Evil 4: Wii Edition Guitar Hero 3: Legends of Rock Halo 3 Uncharted: Drake's Fortune Half-Life 2: Episode 2 Assasin's Creed Grand Theft Auto: Vice City Stories Crysis Skate Okami Mass Effect Kane and Lynch: Dead Men ***[Givetvis fanns det folk som inte höll sig till reglerna. Deras bidrag har helt enkelt inte räknats, så om ditt bidrag inte står med här så har du inte följt alla regler. Detta är inget personligt, och jag införde inte regler för skojs skull...]*** - - - HUR DU RÖSTAR!! Du röstar genom att skicka ett mail till nedanstående adress. REGLER: 1. Skriv ditt användarnamn på GTAsajten i ämnesraden ("Ämne:") 2. Välj ett (1) spel av de nominerade och skriv hela dess titel i mailet 3. Skicka! aretsspel07@gmail.com And may the force be with you... Redigerad 6 januari, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 (redigerad) 81 views och bara elva pers som röstat (varav två röster är ogiltiga), kom igen GTAsajten! Redigerad 9 januari, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 (redigerad) Jag har inte spelat något av dem, bortsett från ett demo av Uncharted, vilket jag vet att jag kommer köpa nån gång. Får jag ändå rösta? EDIT: Fick VCS inte två röster ens? Det släpptes till PSP i november 2006 och PS2 nån gång under tidigt 2007. Skumt att det inte blev så populärt. Visst, att det skulle bli årets spel jämfört med resten kanske man inte väntat sig, men ändå. Redigerad 9 januari, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Jag har inte spelat något av dem, bortsett från ett demo av Uncharted, vilket jag vet att jag kommer köpa nån gång. Får jag ändå rösta? EDIT: Fick VCS inte två röster ens? Det släpptes till PSP i november 2006 och PS2 nån gång under tidigt 2007. Skumt att det inte blev så populärt. Visst, att det skulle bli årets spel jämfört med resten kanske man inte väntat sig, men ändå. hade kanske röstat på det om jag visste realesdatumet. Synd att jag inte spelat Halo 3 (älskar annars halo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Hur vet vi att du inte fuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Hur vet vi att du inte fuskar. Vad har jag för anledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Vad har jag för anledning? Ditt favoritspel som vinnare men vi litar på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Oj, läste fel först. "Omröstning: Årets spel 2007 @ GTASajten OBS: Läs inte innan du röstar" Smart som jag var läste jag ju självklart ändå och när jag läst allt, wthx? Ja... Varför skulle man inte läsa? Sedan såg jag ju att det stog "läs inlägget innan..." *Röstar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Ditt favoritspel som vinnare men vi litar på dig Tror ärligt talat det är större chans att ni fuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 81 views och bara elva pers som röstat (varav två röster är ogiltiga), kom igen GTAsajten! Alltså, jag skulle gärna rösta man jag har inte spelat ett enda av de där spelen. Not my genres. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Alltså, jag skulle gärna rösta man jag har inte spelat ett enda av de där spelen. Not my genres. mEn daah då rösstar man juh på den me coligast namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 mEn daah då rösstar man juh på den me coligast namn.. Eller det som Gamespot, IGN + en del andra recensenter gett högst betyg kanske? Eller det som man tror att man skulle gilla mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) Du fick väl min röst Vet inte hur hotmail fungerar så jag är lite osäker (First time user on hotmail ) Redigerad 11 januari, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Du fick väl min röst Vet inte hur hotmail fungerar så jag är lite osäker (First time user on hotmail ) Jag undrar vad du röstade på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Eller det som Gamespot, IGN + en del andra recensenter gett högst betyg kanske? Eller det som man tror att man skulle gilla mest. Palla. Då är det bättre att bara låta bli att rösta istället för att förstöra trovärdigheten för resultatet genom att rösta på saker man inte spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Bump. Borde det inte vara dags att utse en vinnare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Endast 19 som har röstat hitills (varav 2 är ogiltiga), och den senaste rösten föll in 11 januari. Förväntade mig lite större antal röstare. Jävla soffliggare ni är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Endast 19 som har röstat hitills (varav 2 är ogiltiga), och den senaste rösten föll in 11 januari. Förväntade mig lite större antal röstare. Jävla soffliggare ni är... En vanlig poll hade dragit fler röster bara så du vet. Och sen, off the record. Räknas min röst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Röstar på CoD 4 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Röstar på CoD 4 . Gör om, gör rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts