brunstgnägg Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Jag skulle vilja veta hur man gör en radiokanal på GTA:SA. Vilka program man ska använda osv. Skulle vara kul om jag kunde skapa något i stil med NileCity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Jag skulle vilja veta hur man gör en radiokanal på GTA:SA. Vilka program man ska använda osv. Skulle vara kul om jag kunde skapa något i stil med NileCity. Lägg in önskade låtar i GTA San Andreas User Files\User Tracks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Lägg in önskade låtar i GTA San Andreas User Files\User Tracks "Inga referenser till Mp3-kanalen, tack!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brunstgnägg Skrivet 16 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Jag snackar inte om User Track Player. Jag snackar om hur man gör för att kunna göra en egen eller ändra en radiokanal!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts