guardian Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 jag tycker dom har gort mycket onödigt arbete på mafia för till exempel hotell banan dom har byggt ett helt hotell med rum och allt bara för det uppdraget men på free ride eller free ride extreme så kan man inte komma in i hotellet onödigt arbete tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 men de måste ju vara verklikt t.e.x tjejen an ska hitta är ju i nåt av rumen och då måste man ju leta lite och vissa rum e ju låsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 men jag tog hotellet som ett exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 e de motelet i ordinary routine uppdraget eller lyx hotelet i the whore uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 "The Whore" hotellet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 de e ju där man ska döda morello tjejen som ligger i badkaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 men nu tog jag det hotellet som ett exempel, jag vill gärna komma in i hotellet och racing banan och motellet och salieris bar och... och massa mer platser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 men va f*n jag pratar ju om the whore hotelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 jag tycker dom har gort mycket onödigt arbete på mafia för till exempel hotell banan dom har byggt ett helt hotell med rum och allt bara för det uppdraget men på free ride eller free ride extreme så kan man inte komma in i hotellet onödigt arbete tycker jag... i uppdraget the whore e man faktiskt i ett bordell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 det e så onödigt så det inte e sant...man borde väl kunna gå in där på freeride då me tycker man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts