Nathan_Bedford Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Tja jag undrar vart man kan ladda ner ett Ku Klux Klan skin till SA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Va fan händer här, för ville nån ha nazze skin till Gta Sa. Nu vill du ha KKK Skin.... Va i helvete Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Tror inte det finns faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Men de är säkert nån rasist Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nathan_Bedford Skrivet 5 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Hör ni, har ni igenting att säga så säg då INGET! Ni som vill ta del av våran värme, besök vår hemsida. Angående skinnet, finns det nån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomaten Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Jag tror att ingen vill ha dom med i GTA eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Trådskaparen är nog ungefär mellan 10 till 13 års åldern och tror han är rolig. Sen ska nog tråden in på modding. Reported Redigerad 6 januari, 2008 av VaXXoR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Ku Klux Klan 4-evahhh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 En KKK-medlem som går runt och säger -"Gangsta hoe yo biaaatch nigga"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Förr ville någon ha ett präktigare negerskinn till CJ, och sedan ville någon ha ett ännu präktigare och mäktigare ett. Vad fan händer här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Ku Klux Klan 4-evahhh Du har inte ens någon aning om vad dem står för. Stackars förvirrade pojke. Redigerad 6 januari, 2008 av Mr.Magic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Det hade varit väldigt skoj att lyncha negrer och bränna kort i SA... Någon som har mod till det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nathan_Bedford Skrivet 6 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Du har inte ens någon aning om vad dem står för. Stackars förvirrade pojke. Vi strävar efter vit makt och ett samhälle baserat på rasmedvetande och konservativa kristna värderingar. Vi tolererar inga judar, för dom tycker inte om Jesus, och inte heller papister. Vi tolererar inte heller negrer, turkar, mongoler och orientaler. Redigerad 7 januari, 2008 av Nathan_Bedford Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Vi strävar efter vit makt och ett samhälle baserat på rasmedvetande och konservativa kristna värderingar. Vi tolererar inga judar, för dom tycker inte om Jesus. Vi tolererar inte heller negrer, turkar om många fler som jag inte tänker dra upp i det här forumet.. Hur gammal är du om jag får fråga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Vi strävar efter vit makt och ett samhälle baserat på rasmedvetande och konservativa kristna värderingar. Vi tolererar inga judar, för dom tycker inte om Jesus. Vi tolererar inte heller negrer, turkar om många fler som jag inte tänker dra upp i det här forumet.. Vill du veta en sak? I Bibeln så säger Jesus att vi skall även vara förlåtande och icke döma andra. Sedan står det inget om rasism och hat i Bibeln. Min Gud är då ingen blodtörstig tyrann! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Du har inte ens någon aning om vad dem står för. Stackars förvirrade pojke. Jag är inte förvirrad, det är bara du som är förvirrad av min vilseledande ironi. Och klart jag vet vad KKK står för och vad dem har gjort, tveklöst. @Officer Hernandez: Och i koranen står det att de skall krossa alla som inte följer Allah, det handlar om hur det tolkas/översätts. @yo.yo: Han vet vad han följer, så låt bara åsikts- och yttrandefriheten glimmra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nathan_Bedford Skrivet 7 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Du har inte ens någon aning om vad dem står för. Stackars förvirrade pojke. Låt oss göra detta klart: Vi tolererar inte judar. De tror inte på Jesus. Deras kontroll av bankkartellerna liger bakom kommunismen. Vi tolererar inte papister. De styrs av en diktator i Rom. Vi tolererar inte turkar, mongoler, orientaler och negrer. Vi värnar om demokratin och den rätta livsstilen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Låt oss göra detta klart: Vi tolererar inte judar. De tror inte på Jesus. Deras kontroll av bankkartellerna liger bakom kommunismen. Vi tolererar inte papister. De styrs av en diktator i Rom. Vi tolererar inte turkar, mongoler, orientaler och negrer. Vi värnar om demokratin och den rätta livsstilen. Jävla Rasist. Drop Dead Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Låt oss göra detta klart: Vi tolererar inte judar. De tror inte på Jesus. Deras kontroll av bankkartellerna liger bakom kommunismen. Vi tolererar inte papister. De styrs av en diktator i Rom. Vi tolererar inte turkar, mongoler, orientaler och negrer. Vi värnar om demokratin och den rätta livsstilen. Får jag ta på dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Låt oss göra detta klart: Vi tolererar inte judar. De tror inte på Jesus. Deras kontroll av bankkartellerna liger bakom kommunismen. Vi tolererar inte papister. De styrs av en diktator i Rom. Vi tolererar inte turkar, mongoler, orientaler och negrer. Vi värnar om demokratin och den rätta livsstilen. VIT MAKT, VIT MAKT, VIT MAKT! First I was like but then I lol'd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts