StellHell Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Ja då hade man orkat hålla sig vaken iallafall. Precis. Tar Obama ett par till och ligger på en 240-250 så finns det ingen anledning att kolla mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Precis. Tar Obama ett par till och ligger på en 240-250 så finns det ingen anledning att kolla mer.. Obamas tal och segerfirande kommer enligt mig bli mycket intressant att se! Visst kan man se på det senare idag eller någon annan dag, men känslan är helt annorlunda då. Grattis Barack Obama! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Nån som är insatt som kan förklara hur Obama vann New Mexico när Obama har 39% och McCain har 60% av rösterna? Happ, nu hoppade det till 50/49% Redigerad 5 november, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Nån som är insatt som kan förklara hur Obama vann New Mexico när Obama har 39% och McCain har 60% av rösterna? In på MSN igen ditt yrväder! Måste ju kolla på F&F, vad är detta! Skandalöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Är det avgjort nu? Skönt, jag måste verkligen sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Presidentvalet verkar ju vara avgjort men jag tänker inte gå och lägga mig innan jag sett Obama (och McCain) hålla tal. Dessutom finns det ett antal spännande senatsval och Kaliforniens förbjuda-samkönade-äktenskap-omröstning att följa. Ganska bittra inlägg på diverse konservativa forum nu btw. Heh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Ganska bittra inlägg på diverse konservativa forum nu btw. Heh. Link plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 In på MSN igen ditt yrväder! Måste ju kolla på F&F, vad är detta! Skandalöst! Maha =( Fick starta om modemet o skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Link plz. Bara att googla conservative forum/message board. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Aja, skönt att Obama med nästan alla säkerhet vinner då. Godnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Fan vad mycket reklam det är på 5:an. Och svt1 ligger väldigt efter i räkningen. Skönt att man har BBC. 138 -207, det börjar bli lite jämnare. Redigerad 5 november, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Sorry stell, nätet verkar ha pajjat totalt //mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Sorry stell, nätet verkar ha pajjat totalt //mobil Får väl hålla mig till SVT då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Leif Pagrotsky. Iskall. Fredriks reklamsparkar blir alltmer våghalsiga för varje avbrott. ... Ja, vad ska man tala om? Det står ganska still. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Obama vann!! Han har klättrar över 270 nu! Redigerad 5 november, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Well, nu är det i stort sett official. Bilderna från Chicago talar för sig självt, nästa gåshud, helt sjukt, helt sjukt hur stort det är. Historia är gjord här och nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Yay. Change. [youtube-old]en8_fPsZUCI[/youtube-old] ---- 42%/42% i Minnesota. --- edit: McCain håller tal atm. Redigerad 5 november, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Jahaja, vad ska man säga. Tycker det ska bli skönt att inte behöva höra så mycket av George längre, han har ju liksom varit president under hela min tonårstid... inte mer av hans gester, miner och tal... Men nu är det upp till bevis. Allt blir väl inte guld och gröna skogar, men skönt med nytt, och för en gångs skull en demokrat. Nu håller McCain tal ser jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Wow, det var nästan så det gav mig tårar när jag såg den där svarta mannen i Chicago (Jesse Jackson?) gråta som om han hade förlorat någon väldigt nära honom, när han bara stog där och grät för att han visste att Obama hade segrat. McCains tal var rätt så bra och djupt, man hörde verkligen hur ledsna alla i publiken var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Wow, det var nästan så det gav mig tårar när jag såg den där svarta mannen i Chicago (Jesse Jackson?) gråta som om han hade förlorat någon väldigt nära honom, när han bara stog där och grät för att han visste att Obama hade segrat. McCains tal var rätt så bra och djupt, man hörde verkligen hur ledsna alla i publiken var. Han har jobbat för Martin Luther King, så han är nog otroligt stolt i natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts