StellHell Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Lägger du upp länken här sedan om du hittar den? Lätt att missa bland alla kommentarer. Jag gör samma sak. Ännu en som letar, bra, bra! Då går jag och duschar då. @Klicken: Du kollar på amerikansk livestream, right? Du skrev 102-34, SVT har 77-34, är SVT senare ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Förresten, har aldrig snappat upp (kanske jag som missat) om du är en Obama- eller McCainentusiast? Vem håller du på? Helt klart Obama. Jag gillar inte republikanerna bl.a. pga deras överdrivna patriotism och blinda religiositet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 De visade att det stod 102-34 på F&F också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Ännu en som letar, bra, bra! Då går jag och duschar då. Why, you! Signaturen 'Pontus' länkade till blogtv.com/kanal555, men den tycks inte vilja fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Vilken delstat vann McCain förutom SC och Kentucky då? Om han fått fem till elektorsröster. Förresten, har aldrig snappat upp (kanske jag som missat) om du är en Obama- eller McCainentusiast? Vem håller du på? Edit: Det ser riktigt bra ut i Florida. Edit2: 102-34 till Obama nu!! Edit3: Tennessee, Oklahoma, Kentucky och South Carolina har vunnits av McCain Illinois, Maine, New Hampshire, Vermont, Massachusetts, Connecticut, Pennsylvania, New jersey, Maryland och Delaware till Obama. Ännu en som letar, bra, bra! Då går jag och duschar då. @Klicken: Du kollar på amerikansk livestream, right? Du skrev 102-34, SVT har 77-34, är SVT senare ute? Jag qoutar mitt inlägg. Japp. SVT och TV4 vill nog vara säkra med att utropa vinnare i olika delstater och iaf TV4 utgår ifrån CNN som har en väldigt seg uppdatering, men dom har en säker uppdatering. Dom har inte haft fel sedan år 2000 och om det står att Obama/McCain vinner en viss delstat på CNN, så kan man vara väldigt säker på att så är fallet. ABC News uppdaterar fort som attan och ganska säkert. Inte 100 %, men över 90 % säkra att dom publicerar resultaten. ABC har vad jag sett uppdaterat snabbast av alla de kanaler och sidor jag håller koll på för tillfället, så jag kan uppdatera er så fort ABC uppdaterar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) BBC har 103-34 nu. -- edit: Floridas omröstning om att förbjuda homosexuella äktenskap: 59% ja, 41% nej atm. Redigerad 5 november, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Jag qoutar mitt inlägg. Japp. SVT och TV4 vill nog vara säkra med att utropa vinnare i olika delstater och iaf TV4 utgår ifrån CNN som har en väldigt seg uppdatering, men dom har en säker uppdatering. Dom har inte haft fel sedan år 2000 och om det står att Obama/McCain vinner en viss delstat på CNN, så kan man vara väldigt säker på att så är fallet. ABC News uppdaterar fort som attan och ganska säkert. Inte 100 %, men över 90 % säkra att dom publicerar resultaten. ABC har vad jag sett uppdaterat snabbast av alla de kanaler och sidor jag håller koll på för tillfället, så jag kan uppdatera er så fort ABC uppdaterar. SVT verkar gå via AP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Signaturen Pontus sa nyss att han inte kunde streama bild med sitt tv-kort, men la fram förslaget att filma med webcam och mic vid högtalaren. Vet dock ej om det är den riktiga Pontus. Edit; Nu slutar jag söka efter stream, fick precis tillbaka Kanal 5 Redigerad 5 november, 2008 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) SVT verkar gå via AP. Om det är så som du säger så lär det se ut på detta viset: SVT -> Associated Press TV4 -> CNN Kanal 5 (F&F) -> ABC News (Rapporterar dock inte direkt när en uppdatering sker) ** Det ser riktigt, riktigt bra ut för Obama. Det finns sex delstater som är väldigt jämna, sett till röster och tydligen så är McCain tvungen att vinna åtminstone fem av dessa sex stater. Obama vann dock redan en av dessa (Pennsylvania) och leder i Ohio samt Florida som också är två av dessa delstater, mycket intressant. Bra! Redigerad 5 november, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Blir ingen ström, han har problem med drivrutiner verkar de som om de nu är pontus som skrev det och inte nån fejk edit: Pontus 2008-11-05 02:29 hmm det funkar visst ska bara sätta upp blogtv sen har vi stream! http://www.blogtv.com/People/kanal555 den verkar dock suga Redigerad 5 november, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 McCain vann ganska nyligen Arkansas. 102-49, fördel Obama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Om det är så som du säger så lär det se ut på detta viset: SVT -> Aftonbladet TV4 -> CNN Kanal 5 (F&F) -> ABC News (Rapporterar dock inte direkt när en uppdatering sker) ** Det ser riktigt, riktigt bra ut för Obama. Det finns sex delstater som är väldigt jämna, sett till röster och tydligen så är McCain tvungen att vinna åtminstone fem av dessa sex stater. Obama vann dock redan en av dessa (Pennsylvania) och leder i Ohio samt Florida som också är två av dessa delstater, mycket intressant. Bra! AP = Associated Press. Står dock att dom också får info från CBS och CNN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) AP = Associated Press. Står dock att dom också får info från CBS och CNN. Oh, my fault, läste AB. Jag skulle tänkt till lite extra, ingen använder AB som källa. Antagligen går dom och alla de svenska kanalerna efter alla de större amerikanska mediaorganen, men de medierna de har nämnt flest gånger i tv hittills har varit dom jag listade. Dock använder dom sig som du säger av ett flertal. Redigerad 5 november, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Gizmo streamad F&F via webcam, yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Nu ska det bli intressant att se hur det går för Al Franken i Minnesotas senatsval. Go go Al! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) ABC har nu uppdaterat med delstater de anser är rätt så säkra att ange en vinnare i, vilekt gör att det nu står 174 - 76 till Obama. Börjar närma sig nu! Obama fick bl.a som väntat, en stor delstat i New York. Redigerad 5 november, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Nu kollade jag på tv (väckte väl hälften av alla familjemedlemmar.. ) F&F är kungligt bra, tyvärr så är det reklam hela tiden. Men Obama verkar iaf vinna nu i New York och de andra delstaterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Några stater som röstat mot förväntan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Vaknade lagom till att se när Obama tog hem NY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 I North Dakota så är "others" (andra presidentkandidater..) rätt så starkt, finns det någon annan delstat då "others" också är relativt starka..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts