Hew Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Jag är visst en demokrat.. fniss Gör testat här: http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/usavale...ompass2008.html Gjorde också det testet för några dagar sedan. Var också ungefär på lika långt avstånd från Obama, fast jag var lite ovanför till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Gör testat här: http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/usavale...ompass2008.html Haha, lol! Jag hamnade nästan exakt i mitten mellan de båda kandidaterna. Tyckte det var ganska intressant att procentmässigt se hur mycket man höll med och inte höll med presidentkandidaterna i vissa frågor. Nice! Dock håller jag på Obama skapligt mycket mer än vad testet medger. Men jag håller även med McCain i vissa punkter, som ni ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Gjorde också testet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Hur hittar man procentgrejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Ligger till vänster om Obama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Nu har jag sett debatten som var förra veckan. Överlag var båda lite oärliga och verkade göra falska påståenden men överlag måste jag ändå säga att Obama var bäst. Han verkade mest lugn och han använde inte heller lika fula knep som McCain. McSame blev överkörd när det pratades om sjukvårdspolitik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Ser ut som att jag är demokrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Brukar Obama också säga "and God bless America" i sina tal som Bush alltid gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Brukar Obama också säga "and God bless America" i sina tal som Bush alltid gör? Yep, inte för att det var något Bush myntade men .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Någon som sett Barack Obamas trettio minuter långa reklamfilm som sändes igår? Tydligen ska det vara rätt så unikt att han köpt trettio minuter på bästa sändningstid. Det ska tydligen ha kostat ca. fem miljoner dollar. Jag tycker den är rätt bra, vågad och konkret. Men mycket av det han säger är upprepande, mycket har man redan hört, men som sagt, det är en reklamfilm och syftet är väl att nå fram till människor som är osäkra vilka dom ska rösta på eller människor som han inte nått fram till tidigare. Reklamfilmen, del ett. Bara klicka vidare på del två, del tre osv till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Är valet natten till tisdag eller onsdag för våran del? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Är valet natten till tisdag eller onsdag för våran del? Natten till onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Någon som ska se Filip och Fredriks valvaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Någon som ska se Filip och Fredriks valvaka? Tänkte just be någon skriva här tisdag kväll och påminna mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Någon som ska se Filip och Fredriks valvaka? Jag ska zap(p)a mellan alla kanaler som visar valvakan i Sverige samt försöka snappa upp någonting från amerikansk media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Någon som ska se Filip och Fredriks valvaka? Japppp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Japppp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Någon som ska se Filip och Fredriks valvaka? Nope, jag tror inte ens att jag har möjlighet att göra det men även om jag skulle ha det skulle jag nog inte se (aktivt iaf) eftersom det förmodligen blir en hel del trams. Jag håller mig till CNN och BBC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 (redigerad) Jag är alldeles för dåligt påläst och bryr mig egentligen inte i vem som vinner. Ändå kommer jag nog att hålla mig uppe imorgon natt, iaf om Filip och Fredriks valvaka blir lyckad. Fler som ska se? EDIT: Oj, missade visst sista sidan och såg inte RavenE's post. Redigerad 3 november, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts