brunstgnägg Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Vad har ni för låtar i er User Track Player-spellista? Själv har jag: Galenskaparna & After Shave - Husvagn Azar Habib - Hakawaty Flamingokvintetten - Tänk få träffa gamla Sverige Datner & Kushnir - Shir Habatlanim Tommy Körberg - Judy, min vän Amr Diab - Ya Omrena Süperstar Orkestar - Djurdjevdan Giorgios Katsaros - Kyra Giorgena Owe Thörnqwist - Wilma Daniel Popovic - Džuli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Vad har ni för låtar i er User Track Player-spellista? Själv har jag: Galenskaparna & After Shave - Husvagn Azar Habib - Hakawaty Flamingokvintetten - Tänk få träffa gamla Sverige Datner & Kushnir - Shir Habatlanim Tommy Körberg - Judy, min vän Amr Diab - Ya Omrena Süperstar Orkestar - Djurdjevdan Giorgios Katsaros - Kyra Giorgena Owe Thörnqwist - Wilma Daniel Popovic - Džuli All min musik La in 'Genvägar' till all musik.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rullaruntrunt Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 hur gör man? lade in en elvis-låt, men den spelas inte upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 hur gör man? lade in en elvis-låt, men den spelas inte upp Glöm inte att scanna in de nya låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts