Rixxz Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 HURRA! ÄNTLIGEN! Visserligen är det fortfarande en hel del buggar i det. Men det ÄR kul! Inga irriterande cheatare som det börjat komma i sa mp ialafall! Nerladdnings link: http://www.mtasa.com/dp.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 HURRA! ÄNTLIGEN! Visserligen är det fortfarande en hel del buggar i det. Men det ÄR kul! Inga irriterande cheatare som det börjat komma i sa mp ialafall! Nerladdnings link: http://www.mtasa.com/dp.html äntligen efter 2½ år efter PC realesen! Frågan är spelar folk fortfarande GTA SA? Själv funderar jag på om jag orkar installera det eller om jag spelar hois kompisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Vad är det för någon skillnad med detta och vanliga MTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 4 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Vad är det för någon skillnad med detta och vanliga MTA? I vanliga MTA är det bara racing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Angående SA-MP fuskarna, du tror inte att det är så att det inte finns fuskare i MTA, för att det suger så hårt att ingen spelar det? Och därför orkar ingen göra fuskprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 I vanliga MTA är det bara racing. Say what!? Trodde det var fixat för två år sedan. Så fram tills nu har man inte kunnat gå ur bilen på MTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 (redigerad) Say what!? Trodde det var fixat för två år sedan. Så fram tills nu har man inte kunnat gå ur bilen på MTA? Nepp, bara i SA-MP Redigerad 4 januari, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Hur får man map editor ? står att jag inte har den installerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Hur får man map editor ? står att jag inte har den installerad Den verkar inte vara inkluderad eller nått sådant, någon som orkar läsa på denna länk MTASA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) Den verkar inte vara inkluderad eller nått sådant, någon som orkar läsa på denna länk MTASA Hittade ett stycke som jag kan översätta åt er För dom som är intresserade av att scripta, göra banor eller hjälpa MTA rent allmänt, så har vi gjort en helt ny wikipedia sida med utförlig dokumentation av våra över 800 scripting funktioner. Du kan hitta den på denna länk http://development.mtasa.com Men jag hittar inte någon stans vart man kan få tag på map editorn där .. någon som kan hjälpa mig kolla? tack! edit: God morgon! edit x2: Fick svar Redigerad 12 januari, 2008 av R8N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts