Rixxz Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 (redigerad) Tråd titeln förklarar det. Helst ganska mörka (som passar mitt nya FireFox tema) och dom ska heller inte sluka så jävla mycket kraft från datorn. Redigerad 3 januari, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Detta har jag använt ett tag: http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....fbtnz4-Zune.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Tråd titeln förklarar det. Helst ganska mörka (som passar mitt nya FireFox tema) och dom ska heller inte sluka så jävla mycket kraft från datorn. VistaXP Kräver u-patch, tror det hette så iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Tråd titeln förklarar det. Helst ganska mörka (som passar mitt nya FireFox tema) och dom ska heller inte sluka så jävla mycket kraft från datorn. Du kan ju börja med att skaffa uxtheme, googla. Sen kan du gå in på deviantart och söka på xp themes. Då är det bara att välja någon Visual Style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 3 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Detta har jag använt ett tag: http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....fbtnz4-Zune.rar Man tackar och bockar! passar perfekt till FireFox temat! Sen vill jag ju självklart tacka alla andra för era tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Detta har jag använt ett tag: http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....fbtnz4-Zune.rar Bump! Vart kan man hitta fler sådana teman? Vill inte installera "tema-program" för att ha andra teman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Bump! Vart kan man hitta fler sådana teman? Vill inte installera "tema-program" för att ha andra teman. Leta lite här. De flesta behöver du bara ladda hem och lägga i Windows/Resources/Themes och öppna MS-Styles-filen, eller högerklicka på skrivbordet->egenskaper->utseende. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Leta lite här. De flesta behöver du bara ladda hem och lägga i Windows/Resources/Themes och öppna MS-Styles-filen, eller högerklicka på skrivbordet->egenskaper->utseende. Lycka till. Great! Tackar så mycket! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Använd gärna denna för prat om nya teman. Det blir mycket enklare att hålla reda på allt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) Använd gärna denna för prat om nya teman. Det blir mycket enklare att hålla reda på allt då. Ber om ursäkt. Jag letade efter den, men hittade aldrig. Måste ha letat för fort. Edit: My bad, kollade aldrig i "Musik, Film & Grafik" Redigerad 4 mars, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts