Jump to content

Liberty City kartan

LunCh
 Share

Recommended Posts

Från GTA4.net:

"When GTA IV was first being planned, Aaron Garbut (Rockstar North's art director) unveiled an enormous map featuring Liberty City surrounded by countryside the size of New York state. This "megamap" seemed the logical step after San Andreas, but R* soon decided to change their focus, and work on creating a larger GTA experience instead of just a larger map."

Vafan!!!!!

Redigerad av DIEXEL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Från GTA4.net:

"When GTA IV was first being planned, Aaron Garbut (Rockstar North's art director) unveiled an enormous map featuring Liberty City surrounded by countryside the size of New York state. This "megamap" seemed the logical step after San Andreas, but R* soon decided to change their focus, and work on creating a larger GTA experience instead of just a larger map."

Vafan!!!!!

Det är väll nästan bättre eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Från GTA4.net:

Vafan!!!!!

Mjo, har också läst det där. Jävligt synd att de inte tog med landsbygden även om det bara var vad R* kallade det ''En tom yta som tar upp plats.''

Dessa tomma ytor spenderade jag själv väldigt mycket tid vid.. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom skulle lätt ha tagit med det...Det är bara bra att ha större kartor för varje spel. Där gjorde dom ett misstag!

Dom vanligaste klagomålen på GTA: San Andreas var ju att storyn var lite för tunn, och att kartan var lite för stor. Det här är ju en fråga som verkligen beror på på vad man själv tycker. Men personligen så ser jag hellre en mörkare och mer spännande story som verkligen är bra än någon utsida av staden och landsbygd. Nu går man tillbaka till dom lite äldre GTA-spelen, och det är enligt mig ett plus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom vanligaste klagomålen på GTA: San Andreas var ju att storyn var lite för tunn, och att kartan var lite för stor. Det här är ju en fråga som verkligen beror på på vad man själv tycker. Men personligen så ser jag hellre en mörkare och mer spännande story som verkligen är bra än någon utsida av staden och landsbygd. Nu går man tillbaka till dom lite äldre GTA-spelen, och det är enligt mig ett plus.

Hade ju varit roligt om båda delarna fått plats, men du kanske har rätt. Det är ju ändå NYC vi snackar om, inget bönne (fan jag börjar ta efter balun <_< ) samhälle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såklart att man vill att dom bränner mycket krut på en riktigt djup story, en som inte går att klara på ett tag, en sånn som man verkligen sätter sig in i och får undera mycket själv på. <_<

Istället för att klara storyn på några dygn och sen vara så glad för att man äntligen får köra omkring på grusvägarna på landet och lyssna på k-rose! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor