DIEXEL Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 (redigerad) Från GTA4.net: "When GTA IV was first being planned, Aaron Garbut (Rockstar North's art director) unveiled an enormous map featuring Liberty City surrounded by countryside the size of New York state. This "megamap" seemed the logical step after San Andreas, but R* soon decided to change their focus, and work on creating a larger GTA experience instead of just a larger map." Vafan!!!!! Redigerad 2 mars, 2008 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Från GTA4.net: "When GTA IV was first being planned, Aaron Garbut (Rockstar North's art director) unveiled an enormous map featuring Liberty City surrounded by countryside the size of New York state. This "megamap" seemed the logical step after San Andreas, but R* soon decided to change their focus, and work on creating a larger GTA experience instead of just a larger map." Vafan!!!!! Det är väll nästan bättre eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Från GTA4.net: "When GTA IV was first being planned, Aaron Garbut (Rockstar North's art director) unveiled an enormous map featuring Liberty City surrounded by countryside the size of New York state. This "megamap" seemed the logical step after San Andreas, but R* soon decided to change their focus, and work on creating a larger GTA experience instead of just a larger map." Vafan!!!!! Mjo, har också läst det där. Jävligt synd att de inte tog med landsbygden även om det bara var vad R* kallade det ''En tom yta som tar upp plats.'' Dessa tomma ytor spenderade jag själv väldigt mycket tid vid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Dom skulle lätt ha tagit med det...Det är bara bra att ha större kartor för varje spel. Där gjorde dom ett misstag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Dom skulle lätt ha tagit med det...Det är bara bra att ha större kartor för varje spel. Där gjorde dom ett misstag! Dom vanligaste klagomålen på GTA: San Andreas var ju att storyn var lite för tunn, och att kartan var lite för stor. Det här är ju en fråga som verkligen beror på på vad man själv tycker. Men personligen så ser jag hellre en mörkare och mer spännande story som verkligen är bra än någon utsida av staden och landsbygd. Nu går man tillbaka till dom lite äldre GTA-spelen, och det är enligt mig ett plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Dom vanligaste klagomålen på GTA: San Andreas var ju att storyn var lite för tunn, och att kartan var lite för stor. Det här är ju en fråga som verkligen beror på på vad man själv tycker. Men personligen så ser jag hellre en mörkare och mer spännande story som verkligen är bra än någon utsida av staden och landsbygd. Nu går man tillbaka till dom lite äldre GTA-spelen, och det är enligt mig ett plus. Hade ju varit roligt om båda delarna fått plats, men du kanske har rätt. Det är ju ändå NYC vi snackar om, inget bönne (fan jag börjar ta efter balun ) samhälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Fördelen med San Andreas var ju kartan... Har o hade inga klagomål när det gällde kartan. Stort är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Såklart att man vill att dom bränner mycket krut på en riktigt djup story, en som inte går att klara på ett tag, en sånn som man verkligen sätter sig in i och får undera mycket själv på. Istället för att klara storyn på några dygn och sen vara så glad för att man äntligen får köra omkring på grusvägarna på landet och lyssna på k-rose! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Jag har mycket hellre en mindre men detaljerad karta än en stor karta med stora, ointressanta och rent ut sagt tråkiga ytor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts