LunCh Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Dom flesta har väl kasnke redan sett det här men jag postar det ändå En medlem på GTAforums.com vid namn bluespot har gjorde liten upptäckt i den tredje trailern. I båt scenen (1:24) så syns en liten bild på båtens instrumentpanel som ser ut som en karta, Kan detta vara kartan över Liberty City? http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=305702&st=0 GTA4.net PlanetGTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Gjorde detta av bilden: http://img259.imageshack.us/img259/4559/gtaivmapvc9.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Ser lite smalt och tråkigt ut.. Kan inte vara kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Tveksamt, kan säkerligen vara någonslags radarpanel utan särskild prioritet. Inte så mycket att förlita sig på enligt min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Att det är en karta över Liberty City är det ju ingen tvekan om. Det ser man klart och tydligt om man jämför med kartan från GTAIII. Men det är en lågdetalj-karta från insidan av ett fordon som troligen är snabbt gjord. Dock är det troligen något grovt liknande hur den färdiga kartan kommer att se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Att det är en karta över Liberty City är det ju ingen tvekan om. Det ser man klart och tydligt om man jämför med kartan från GTAIII. Men det är en lågdetalj-karta från insidan av ett fordon som troligen är snabbt gjord. Dock är det troligen något grovt liknande hur den färdiga kartan kommer att se ut. Fast Liberty City i GTA IV och Liberty City i GTA III är inte samma stad... Bara namnen som är samma - och att båda städerna är baserade på samma riktiga stad, men det Liberty City som vi kommer få spela igenom i fyran är inte detsamma osm det i trean! Dessutom var väl ändå inte mapen i trean sådär tråkig och smal? Inte så som jag mindes den i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 well, jag har kommit fram till att antingen är det en odetaljerad karta som vissa har sagt redan, ELLER så är det en sån bild på en fläck som dom visar på psykhem och sånt? eller ett kasst tv program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Det ser faktiskt ut som landmassan runt New York, så det kan mycket möjligt vara så kartan ser ut. I formen, det vill säga, man ser ju inte så mycket mer än konturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Det liknar New York, så det är inte helt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Det liknar New York, så det är inte helt omöjligt. asså, på tal om detta med kartan.. släpptes inte kartan på SA, typ så här långt innan releasen?? så dom kanske släpper riktiga snart!! HOPPAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Skulle ju vara lite tråkigt om det var kartan, det betyder ju att vi får en osynlig vägg, jag tror bara att det är en random bild dem gjort för att sätta in på båten Shady: Dem släppte mycket mer info och bilder till SA än vad dem gjort till IV så man ska inte hoppas för mycke Redigerad 6 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Skulle ju vara lite tråkigt om det var kartan, det betyder ju att vi får en osynlig vägg, jag tror bara att det är en random bild dem gjort för att sätta in på båten Shady: Dem släppte mycket mer info och bilder till SA än vad dem gjort till IV så man ska inte hoppas för mycke Det behöver ju inte vara hela kartan heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Skulle ju vara lite tråkigt om det var kartan, det betyder ju att vi får en osynlig vägg, jag tror bara att det är en random bild dem gjort för att sätta in på båten Shady: Dem släppte mycket mer info och bilder till SA än vad dem gjort till IV så man ska inte hoppas för mycke Jag gillar inte heller osynliga väggar, så dom hade i GTA III, berget/kullen man inte kom upp för. Förhoppningsvis har ju R* kommit över det antagligen, och att man inte ser hela kartan på den där bilden (som enligt mig mycket väl ser ut som Manhattan i verkligheten). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 eller ett kasst tv program Klockrent! Bästa gissningen helt klart! Haha! (Alltid kul med fler forumiter med humor.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 well, jag har kommit fram till att antingen är det en odetaljerad karta som vissa har sagt redan, ELLER så är det en sån bild på en fläck som dom visar på psykhem och sånt? eller ett kasst tv program Rorschachtest visas inte på "psykhem" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Det måste vara Manahattan-kartan. Vad annars? Låt oss säga att vi har hittat det första påskägg de gömt. Redigerad 6 januari, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 (redigerad) Det måste vara Manahattan-kartan. Vad annars? Låt oss säga att vi har hittat det första påskägg de gömt. Let's not Klockrent! Bästa gissningen helt klart! Haha! (Alltid kul med fler forumiter med humor..) Synd att inte du har någon.... Redigerad 6 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Notorious MAN1 Skrivet 6 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2008 Helt klart en mycket intressant karta, men jag tvivlar på att den kommer att se ut exakt sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) ... Redigerad 7 januari, 2008 av DeM57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts