Weener Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Lägg tillbaka dina backuper i GTA3 foldern... Jag gjorde ingen backupp för det var en self installer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 (redigerad) ja vet väl att "army" kör rhino o barracks OL ps så här gör du för att få tag i en rhino:kör uppdraget arms shortage när du klarat uppdraget ska du stanna kvar på millitär basen och leta upp den mysiga rhino:N Jag vet jag har varvat spelet 2 ggr. Hoggert! Ladda ner alla orginalbilar igen! Redigerad 25 februari, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ja vet väl att "army" kör rhino o barracks OL ps så här gör du för att få tag i en rhino:kör uppdraget arms shortage när du klarat uppdraget ska du stanna kvar på millitär basen och leta upp den mysiga rhino:N Finns bara ett problem, den är låst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Jag vet jag har varvat spelet 2 ggr. Hoggert! Ladda ner alla orginalbilar igen! Vart och var skall jag lägga rhino filen sen då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Vart och var skall jag lägga rhino filen sen då?? Det e bättre och instaler om spelet.... Save game filerna tas väll inte bort?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 :'( Funkar den här Magic_wheel grejen för er? Det gör den inte för mig det ser asfult ut! Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Bilarna ska installeras i gta3 mappen under rockstar games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Bilarna ska installeras i gta3 mappen under rockstar games Ja men det är moden som gör att att kan se alla olika hjul som inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 kanske det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 de e bara amatörer som inte blivit jagade av millitären. använd rhino:N som du får efter "arms shortage" och krossa alla snutar tills "army" kommer var inte orolig dom bara försöker kör in i dig och dom skuter inte så.....de e bara vända bak kanonen och skuta dom hahahahohohoho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Jag gjorde ingen backupp för det var en self installer.... Installern gör backups som den lägger i en mapp i gta3 mappen som heter backup så ingen panik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 tack för den skitcoola sidan speeder!men det är ett problem när man har laddat ner den där zip filen ska man packa upp den först och sen installera hela skiten?men när man ska intstallera modden me den där "installeringsaken" ska man sätta dom där man har installerat gta 3?för jag provade installera motorcykeln men det kom ingen motorcykel :'( ?har jag gjort fel? :'( öppna zip filen och starta installern. installera sen i gtaIII mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Jag litar inte på hemmagjorda installer:s utan gör alltid backuper när jag installerar mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 de e bara amatörer som inte blivit jagade av millitären. använd rhino:N som du får efter "arms shortage" och krossa alla snutar tills "army" kommer var inte orolig dom bara försöker kör in i dig och dom skuter inte så.....de e bara vända bak kanonen och skuta dom hahahahohohoho Vem snackar du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Jag litar inte på hemmagjorda installer:s utan gör alltid backuper när jag installerar mods. Bäst att vara på den säkra sidan. Men jag har backups på alla mina mods som jag har installerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 (redigerad) Bäst att vara på den säkra sidan. Men jag har backups på alla mina mods som jag har installerat. Du menar originalfilerna? Moddarna behöver man inte göra backuper på. Redigerad 26 februari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Ojsan jag menade bilarna. Men nu kommer ett annat problem det låser sig när jag ska få fram en stridsvagn (genom fusk ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Ojsan jag menade bilarna. Men nu kommer ett annat problem det låser sig när jag ska få fram en stridsvagn (genom fusk ) Inte för mig. Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Nu funkar det ,men pansar vagnen är inte kvar,bara gamla tråkiga Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts