Speeder Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 kolla på Gta3hq där finns en grym rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 e de vanliga rhino eller en ny model annars e de ointresant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Det är en ny modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/t-80_tank.jpg Kolla! Det finns även en monstertruck Monstertrucken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 J*vligt cool! Fast jag tror jag har sett den förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Ja och dom inkluderar installer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 tack så jävla mycke!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 (redigerad) Jävla skit så här blir det för mig: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/35.JPG Fast jag laddade ner den här magicwhell grejen. Skulla man installera den i GTA3 mappen direkt? Och speeder var finns MT:n? Vilken av de 9 sidorna alltså? Redigerad 25 februari, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 tack för den skitcoola sidan speeder!men det är ett problem när man har laddat ner den där zip filen ska man packa upp den först och sen installera hela skiten?men när man ska intstallera modden me den där "installeringsaken" ska man sätta dom där man har installerat gta 3?för jag provade installera motorcykeln men det kom ingen motorcykel :'( ?har jag gjort fel? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Jävla skit så här blir det för mig: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/35.JPG Fast jag laddade ner den här magicwhell grejen. Skulla man installera den i GTA3 mappen direkt? Och speeder var finns MT:n? Vilken av de 9 sidorna alltså? GTA3 freak har du laddat ner revolvern eller Bara undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 tack för den skitcoola sidan speeder!men det är ett problem när man har laddat ner den där zip filen ska man packa upp den först och sen installera hela skiten?men när man ska intstallera modden me den där "installeringsaken" ska man sätta dom där man har installerat gta 3?för jag provade installera motorcykeln men det kom ingen motorcykel :'( ?har jag gjort fel? :'( Den är inställd på C:\RckstarGames\GTAIII Så ändra det till där du har installerat GTA3. MP5: Man får med den i VC moden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 (redigerad) men hur tar man bort motorcykeln?? för ja vill inte ha den där fula motorcykeln :'( föresten ligger pansarvagnen hos den där militär gubben?eller kommer den när man får militären efter sig? Redigerad 25 februari, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 armens stids-vangnar är rhino!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 armens stids-vangnar är rhino!! Armen har väl ingen stridsvagn? Army låter bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 armens stids-vangnar är rhino!! Va är dom? Ingen som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Va är dom? Ingen som kan hjälpa mig? Men snäll gta3 freak Visste du inte att armen i gta3 åker rhino och baracks OL?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Men snäll gta3 freak Visste du inte att armen i gta3 åker rhino och baracks OL?? Men snälla Hoggert? Jag sa va och inte var. Förresten är dom inte alls vanliga Rhinos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!(ursäkta)' Nu kan jag inte stara gta3 bara för dettta! Jag trycker på iconen och då kommer rockstar r:et upp sen blir allt svart och sedan kastats jag ut.Jag trycker på den nerfäldda länken rakt ner men jag slängs ut igen. vAD Skall jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!(ursäkta)' Nu kan jag inte stara gta3 bara för dettta! Jag trycker på iconen och då kommer rockstar r:et upp sen blir allt svart och sedan kastats jag ut.Jag trycker på den nerfäldda länken rakt ner men jag slängs ut igen. vAD Skall jag göra?? Lägg tillbaka dina backuper i GTA3 foldern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ja vet väl att "army" kör rhino o barracks OL ps så här gör du för att få tag i en rhino:kör uppdraget arms shortage när du klarat uppdraget ska du stanna kvar på millitär basen och leta upp den mysiga rhino:N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts