Voorhees93 Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Tjena jag undrar om det finns nån speciell knapp man kan ta kort på när man spelar San Andreas(inte med kameran), eller om man måste ladda ner nåt sepciellt program så man kan ta bilder..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Tjena jag undrar om det finns nån speciell knapp man kan ta kort på när man spelar San Andreas(inte med kameran), eller om man måste ladda ner nåt sepciellt program så man kan ta bilder..? Print Screen, ligger bredvid F12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Fraps, finns gratis nerladdning på download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Tråden borde ligga i San Andreas om jag inte har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 2 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Tråden borde ligga i San Andreas om jag inte har fel? Heh jo det är nog så sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Finns ett program som heter Screenshooter som är väldigt bra http://home.no/filipsprogram/DUMP/Screenshooter21.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts