SimonJ Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Dom här spelen ser jag fram emot i år: MAFIA 2 MERCENARIES 2: WORLD IN FLAMES SPLINTER CELL: CONVICTION DUKE NUKEM FOREVER (OM DET SLÄPPS!) POSTAL 3 (JAG GER DET EN CHANS, EN CHANS!) Kommer inte på något mer just nu. Det jag såg mest fram emot var ju GTA IV. Redigerad 28 maj, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 DUKE NUKEM FOREVER (OM DET SLÄPPS!) Du tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Nytt Prince of Persia! damn detta året kommer nog bli grymt, synd bara att man nog inte har råd att skaffa alla spel man vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Du tror. Jag tror vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Mafia 2 om det släpps i år. Dilemmat är ju om man ska köpa det till dator eller 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) Nytt Prince of Persia! damn detta året kommer nog bli grymt, synd bara att man nog inte har råd att skaffa alla spel man vill ha. got some more info on that one? edit: uhu, borde nog sickat pm istället. well what is done is done! Redigerad 3 juni, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts