Boomer Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 (redigerad) Viking: Battle For Asgard Verkar seriöst stencoolt. Redigerad 17 januari, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Mja, Eidos har sagt att de arbetar på en uppföljare men det är allt. Umberto kan du ge mig länk till nyheten hittar inte det på Eidos hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Mafia 2 GTA IV Haze Kane and Lynch (vet dock inte om det redan har släpps) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Kane and Lynch (vet dock inte om det redan har släpps) Det har släppts, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Ok såg inget release datum när jag läste om det Är det ett bra spel? Är det värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Är det ett bra spel? Är det värt att köpa? Ja. Ja. Redigerad 21 januari, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Ok såg inget release datum när jag läste om det Är det ett bra spel? Är det värt att köpa? Kan svara på båda frågorna med ett "Nej". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Kan svara på båda frågorna med ett "Nej". Tyvärr är mitt ord större än ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Tyvärr är mitt ord större än ditt. Blir ännu större då jag håller med. JA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 W/e, man kan fortfarande importera. Det blir dyr frakt med tanke på att lådan väger sisådär 7-10 kg + tull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Det blir ett jävligt bra år. Vi har både GTA4 och Mafia att vänta oss. Är nästan hundra procento säker på att GTA4 kommer att bli åretsspel samt bästa runkmatrial för hela året. PS3 llär få fler ägare då GTA4 släpps också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_micke Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Ser fram emot nya GTA förstås, fast även Fallout 3, även om de nu har bytt från det isometriska konceptet helt =s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) GTA IV blir nog det bästa spelet för min del, följt av Mafia 2, Gran Turismo 5, Saints Row 2 och Mercenaries 2. Crisis Core och God of War: Chains of Olympus blir nog de bästa PSP spelen. 2008 blir ett riktigt najs spelår. Redigerad 1 februari, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) .. Redigerad 1 februari, 2008 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Bump. Half life 2: Episode 3... Nej, vi vet inte än. Men chansen är relativt stor och jag sitter här och drömmer vackert så STFU! Portal 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Alone in the Dark 5 Battlefield: Bad Company Bionic Commando Brothers In Arms: Hells Highway FarCry 2 (jag tror det kommer ut i år iaf) Final Fantasy 13 (även fasst jag aldrig spelat ett FF i hela mitt liv vet jag att många älskar spelen) Ghostbusters (FUCKING GHOSTBUSTERN MAAN) Killzone 2 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (seriöst, jag skulle egentligen bara behöva skriva upp MGS4 och saken skulle vara klar) Street Fighter IV (streetfighter <-- glädjetårar) Tekken 6 Tom Clancy's Endwar Hur grymma titlar som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Alone in the dark(Som släpps knapp om 20 dagar) Mafia 2 (Eventuellt om de håller det de lova så kanske vi ser det vid år shiftet.) Tom Clancy's Endwar Tom Clancy's Splinter Cell Conviction S.T.A.L.K.E.R Clear Sky Alan Wake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Halo Wars kommer nog bli ett helt okej lir. Det ska jag köpa! Hoppas även på att Starcraft II kommer ut i år. Eller finns det någon som sagt att det inte kommer förns nästa år eller senare? Jag tänkte, då dom drog igång med trailers och allting för strax ett år sedan så borde det väl komma snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Halo Wars kommer nog bli ett helt okej lir. Det ska jag köpa! Hoppas även på att Starcraft II kommer ut i år. Eller finns det någon som sagt att det inte kommer förns nästa år eller senare? Jag tänkte, då dom drog igång med trailers och allting för strax ett år sedan så borde det väl komma snart? Starcraft 2 släpps väl kanske samma år som Duke Nukem Forever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Wrath of the Lich King, fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts