Mordos Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Kingdom Under Fire: Circle of Doom Det här spelet kommer bli så underbart. Åh, god yes. Men ärligt talat så har jag inte sett många spel som ska släppas som intresserar mig det minsta. Såvida det inte kommer typ.. Vagrant Story 2. Vilket det inte kommer göra. Så det kommer bli mycket retro för min del det här året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Åh, god yes. Men ärligt talat så har jag inte sett många spel som ska släppas som intresserar mig det minsta. Såvida det inte kommer typ.. Vagrant Story 2. Vilket det inte kommer göra. Så det kommer bli mycket retro för min del det här året. Åh, snygging! Trodde inte att någon här varken längtade efter den här skönheten eller hade lirat ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 GOTY 2008: GTAIV Runner up: Spore. Mafia 2, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Mafia 2, då? Eh, hallååååå?? Har du spelat Mafia 2? Kontrollerna suger och sättet de har designat stan är ju ett stort skämt. Dessutom är det buggigt så in i helvete, jag hade t.ex.stora problem med uppdraget där man ska råna den där slaktbilen på bron, varje gång ställde sig The Dolphin i vägen när jag skulle collecta och sen körde han på mig!! Och sen musiken, varför spelar de t.ex. YMCA och Alicia Keys trots att spelet utspelar sig på 60-talet?? Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 GTA IV Mafia 2 Något mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesper93 Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 (redigerad) jag tror Guitar Hero 4 kommer bli svårslaget eftersom det kommer sommaren 2008 =D Redigerad 9 januari, 2008 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 (redigerad) Hittade nyss ett spel under tillvärkning (ett onlinespel) Det är värt att kolla, ser riktigt roligt ut! The Agency Developer Walkthrough Part 1 Developer Walkthrough Part 2 Developer Walkthrough Part 3 Redigerad 9 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Vad hände med min reply? Postade en stor reply men nu är det borta. Postade efter kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 guitar hero 4 (om de kommer?) battlfield bad company Operation Flashpoint 2: Dragon Rising Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Lost Odyssey kommer starta spelåret helt fantastiskt för mig. Men förutom Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots och Grand Theft Auto IV så känns det som att det kommer bli ett slött spelår fast till hösten då Fallout. Samt möjligen Final Fantasy XIII om det hinner släppas här iår. Ska vist komma till Japan till våren. En av årets stora titlar kommer med största sannerlikhet bli HALO WARS. Alan Wake, om det kommer iår, lär bli höjdpunkten tillsammans med Lost Odyssey. Sedan finns Hitman 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 (redigerad) Kollade nyss en intrevju om Soul Calibur IV med Katsutoshi Sasaki (director). där säger han att i Xbox360 versionen kommer innehålla Yoda från Star Wars medans Playstation 3 kommer få Dart Vader.. skumt. Redigerad 13 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Kollade nyss en intrevju om Soul Calibur IV med Katsutoshi Sasaki (director). där säger han att i Xbox360 versionen kommer innehålla Yoda från Star Wars medans Playstation 3 kommer få Dart Vader.. skumt. Nja, jag tycker att det passar bra. Yoda för den gröna boxen och Darth vader för den svarta. Kändis-gäst-karaktärer är ju vad Soul Calibur blivit känd för nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Sedan finns Hitman 5. Har de sagt nåt om Hitman 5?. Själv ser ja fram imot Alone in the dark Om grafikkortet till låter det Mafia 2 Om grafikkortet till låter det Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction. Om grafikkortet till låter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Har de sagt nåt om Hitman 5?. Mja, Eidos har sagt att de arbetar på en uppföljare men det är allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Har de sagt nåt om Hitman 5?. Själv ser ja fram imot Alone in the dark Om grafikkortet till låter det Mafia 2 Om grafikkortet till låter det Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction. Om grafikkortet till låter det Har de sagt nåt om Hitman 5?. Själv ser ja fram imot Alone in the dark Om grafikkortet tillåter det Mafia 2 Om grafikkortet tillåter det Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction. Om grafikkortet tillåter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Mja, Eidos har sagt att de arbetar på en uppföljare men det är allt. Har de sagt nåt om de ska göra det till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Har de sagt nåt om de ska göra det till PC? Inget är bekräftat men det ser ut att komma till PC, 360 och PS3. Det har varit i produktion i 1½ år och förväntas komma ut på marknaden julen 2008. Nytt i spelet är en mindre förutsägbar AI som bl.a. kan smyga efter, överraska och spionera på spelaren. Dessutom rör sig AIn friare och är mindre skriptad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Inget är bekräftat men det ser ut att komma till PC, 360 och PS3. Det har varit i produktion i 1½ år och förväntas komma ut på marknaden julen 2008. Nytt i spelet är en mindre förutsägbar AI som bl.a. kan smyga efter, överraska och spionera på spelaren. Dessutom rör sig AIn friare och är mindre skriptad. Låter nice hoppas det blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Saxat från: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/recensi...ticle1644983.ab Årets spel: Call of duty 4: Modern warfare (Infinity ward) Årets svenska spel: World in conflict (Massive Entertainment) Årets nykomling: Assasin's creed (Ubisoft Montreal) Årets sport/racing: Colin McRae: Dirt (Codemasters) Årets spelkonsol: Wii (Nintendo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Hoppas på ett KotOR III. Mest troligt är väl då att dom år 2008 går ut och säger att dom håller på med det - inte att det blir klart 08. Men jag vill ha det. Annars är det nog Mafia 2 som jag suktar mest efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts