Mark Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Ja just det. Har ju förbokat Assassin's Creed till PC också, verkar rätt ballt och har länge varit fascinerad av det. Rock Band (Rockband, orka bry sig) verkar rätt tufft också, men lite väl dyrt för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Just fan. Starcraft II kommer väl 2008 också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 FLATOUT ULTIMATE CARNAGE Och sedan GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Rockband släpps i europa 2008. Därför bör det räknas till 2008 Och vi bor inte i USA W/e, man kan fortfarande importera. Alla gnäller om särskrivning, men skriver själva ihop Rock Band. Sopor. Hmm... Klaga hos dom som gjorde spelet... http://www.rockband.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Tror jag inte. Fler spelar Halo / Call Of Duty. Men GTA har fler inbitna fans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 W/e, man kan fortfarande importera. Hmm... Klaga hos dom som gjorde spelet... http://www.rockband.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Men GTA har fler inbitna fans. Got a point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Engelska fungerar annorlunda än Svenska också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Vad är ett spel år? Jag tror GTA IV kommer bli svårslaget. Sedan kan man ju säga att 2007 var ett grymt bra spelår. Halo 3, CoD 4 osv osv. En massa grymma spel som kommit. Du stavar inte perfekt du heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Du stavar inte perfekt du heller. Det vet jag mycket väl. Men jag har för mig att spelår är ett ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 (redigerad) LICH-KUNGENS VREDE! Wrath of the L33tking Kommer suga kuk. GTA: IV Mafia 2 Redigerad 1 januari, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 (redigerad) Sedan kan man ju säga att 2007 var ett grymt bra spelår. Halo 3, CoD 4 osv osv. En massa grymma spel som kommit. Njaaee... 2007 var kanske bra om man är FPS-fanatiker men inte annars. Överlag tycker jag att 2007 var ett relativt svagt spelår. Storymässigt så blir GTA IV säkert skitgrymt men grafisktmässigt?, näh. Jag tror säkert att nåt spel från 2008 kommer klå GTA IV. Grafik och grafik... I likhet med schweiziska flottan och Gudfadern III spelar grafik inte så stor roll. --- GOTY 2008: GTAIV Runner up: Spore. Angående trådtiteln så är den ju egentligen inte "fel" om än något originell. Tänk så här: "Filmer året 2008", "Böcker året 2008", "Spel året 2008" osv. Allt är i sin ordning. Redigerad 1 januari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Angående trådtiteln så är den ju egentligen inte "fel" om än något originell. Tänk så här: "Filmer året 2008", "Böcker året 2008", "Spel året 2008" osv. Allt är i sin ordning. Sant. Umberto saves the day, as usual. Pannkakssmet till alla! http://helenspyssel.blogg.se/images/dsc04308_1167420721.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Engelska fungerar annorlunda än Svenska också. Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Ingen har nog nämnt Battle field: Bad company här än. Tror det kommer bli stort. Ser fram emot det som sjutton! Efter att man spelat Call of duty 4 så vill man ju ha mer krigs spel. Army of two Mercenaries 2 - World in flames verkar intressant. lite Just cause känsla i det tycker jag. Ska bli kul och se hur det blir. Och man får ju inte glömma MGS4 som jag tror alla ps människor väntar på. Själv så känner jag att jag inte kan köpa det eftersom jag inte har kört 3an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 (redigerad) Alan Wake! Allt det andra som kommer under 2008 är rena skitspelen. Redigerad 1 januari, 2008 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Alan Wake! Allt det andra som kommer under 2008 är rena skitspelen. Alan Wake is being billed as a "psychological action thriller". Mja, finska utvecklare som kallar kommande spel för "psykologiska thrillers" sätter igång mina varningsklockor, jag skulle inte bli förvånad om minst hälften av allt som utlovas kommer att vara borta efter att de skjutit upp det tionde gången. Men jag ska inte säga att det inte har potential. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 WotlK. Vet du inte vad det är så behöver du inte bry dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Kingdom Under Fire: Circle of Doom Det här spelet kommer bli så underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 (redigerad) GTAIV, MGS4, Street Fighter IV, vad mer behövs?! Redigerad 2 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts