VaXXoR Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Nu närmar sig 2008 och ett nytt spel år. Så, hur tror ni 2008 blir? Bättre än 2007 eller sämre? Vilka spel tror ni kommer vara bäst 2008? Och hur tror ni året kommer bli för dom olika konsolerna? Prata på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Vad är ett spel år? Jag tror GTA IV kommer bli svårslaget. Sedan kan man ju säga att 2007 var ett grymt bra spelår. Halo 3, CoD 4 osv osv. En massa grymma spel som kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Jag tror det kommer komma flera bra spel, men om det slår 2007's spel vet jag inte om jag vågar svara på, har inte koll på alla spel som kommer 2008. 2007: Assassins Creed Call of Duty 4 Bioshock *fyll på* 2008: GTA IV Warhammer Online *fyll på* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Jag tror det kommer komma flera bra spel, men om det slår 2007's spel vet jag inte om jag vågar svara på, har inte koll på alla spel som kommer 2008. 2008: GTA IV Warhammer Online *fyll på* Rockband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Jag tror det kommer komma flera bra spel, men om det slår 2007's spel vet jag inte om jag vågar svara på, har inte koll på alla spel som kommer 2008. 2007: Assassins Creed Call of Duty 4 Bioshock Lord Of The Rings Online Halo 3 2008: GTA IV Warhammer Online *fyll på* Rockband What? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 (redigerad) Sär . . . skrivning. Rockband kanske är mer 2007 iomed att det släppts i USA för ett tag sedan. Redigerad 31 december, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 (redigerad) Vi har mycket gott att vänta oss; GTA 4, Mafia 2, och The Getaway 3. Edit: Särskrivning på trådtiteln, I say. Redigerad 31 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 (redigerad) Frontlines: Fuel of War - 12 februari. Gillade verkligen World in Conflict, det här verkar vara liknande, fast FPS. Assassin's Creed - 15 februari. Har sett fram emot det här länge. Ska visst vara lite av en besvikelse, men det ska ändå bli sjukt kul att prova. Brothers in Arms: Hell’s Highway - Februari. Aldrig spelat något BiA-spel, men det här verkar väldigt kul. Det kan ju inte bli sämre än Airborne iaf. Rainbow Six: Vegas 2 - Mars. Skrev lite nyheter och annat i den här topicen. Älskade första spelet, hoppas tvåan blir lika skoj. Splinter Cell Conviction - Q2. Det här skulle egentligen släppas i november-07, men det blev uppskjutet. Splinter Cell är en av mina favorit-spelserier, längtar verkligen efter detta. Verkar lite annorlunda gentemot de tidigare spelen, spännande. Alan Wake - TBA. Det här spelet har jag hållt ett öga på sen E3-05. Samma utvecklare som Max Payne, verkar mystiskt och kul. Mafia 2 - TBA. Under mellandagarna spelade jag, fem år efter alla andra, ett av 2000-talets bästa spel. Blev aldrig att spela Mafia när det var nytt, men nu har jag gjort det. Fantastiskt spel. Efter att ha sett den första trailern verkar tvåan också fantastiskt roligt. Utspelar sig under sent 40-/tidigt 50-tal. GTAIV är jag måttligt intresserad av, men kommer det till PC och får bra recensioner så provar jag det nog. Snälla moderator/admin, ändra särstavningen i trådnamnet. Redigerad 31 december, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 (redigerad) Sär . . . skrivning. Rockband kanske är mer 2007 iomed att det släppts i USA för ett tag sedan. Rockband släpps i europa 2008. Därför bör det räknas till 2008 Och vi bor inte i USA EDIT:Vilka konsoler släpps Mafia 2 till? Redigerad 31 december, 2007 av burken12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Alla gnäller om särskrivning, men skriver själva ihop Rock Band. Sopor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 EDIT:Vilka konsoler släpps Mafia 2 till? PS3, Xbox 360 och PC har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 LICH-KUNGENS VREDE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 please guy with blue font tell me that warriors get buffed in wrap of lizard king Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Jag tror GTA IV kommer bli svårslaget. Jag tror det blir tvärtom. Visst, GTA IV kommer bli en succe bland alla GTA fans. Spelet kommer glöda i några månader och sen så kommer den försvinna i mörkret, precis som GTA San Andreas. Storymässigt så blir GTA IV säkert skitgrymt men grafisktmässigt?, näh. Jag tror säkert att nåt spel från 2008 kommer klå GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 GTA IV, Metal Gear Solid 4 och Killzone 2 är dom tre spel jag längtar mest till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Alla gnäller om särskrivning, men skriver själva ihop Rock Band. Sopor. Tror de syftar på tråd titeln. - - - Tscha, vad ska man säga? Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots Grand Theft Auto IV ArmA II Operation Flashpoint 2: Dragon Rising Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Hitman 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Jag tror det blir tvärtom. Visst, GTA IV kommer bli en succe bland alla GTA fans. Spelet kommer glöda i några månader och sen så kommer den försvinna i mörkret, precis som GTA San Andreas. Storymässigt så blir GTA IV säkert skitgrymt men grafisktmässigt?, näh. Jag tror säkert att nåt spel från 2008 kommer klå GTA IV. Det är klart det är lättare att bli ihågkommen om spelet är multiplayer. någon kommer att klå GTA IV. Iv släpps i början av året och andra stora spel kanske i slutet. undrar om GTA IV skulle bli årets spel 2007 om det hade släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 undrar om GTA IV skulle bli årets spel 2007 om det hade släppts. Tror jag inte. Fler spelar Halo / Call Of Duty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Wrath of the L33tking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts