Wallsten82 Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Hej Någon som vet vad bilarna i spelet heter i verkligheten?? När man för ett par år sedan lirade GTA fanns det ju en sida där man kunde kolla vad alla bilarna hette i verkligheten,något sånt verkar tyvärr inte finnas till Saints Row. Kategorin lyxbilar hos bilhandlaren är en BMW 3-serie coupe,en Rolls Royce och en Mercedes (S-klass tror jag), sen känner jag igen en del andra bilar också,som t.ex Bulldog,den är rätt uppenbar. Men resten,finns det något sätt att ta reda på alla de andra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 3 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Mycket underligt att ingen svarar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Jag kan lite bilar. Lägg upp bilder så kan jag se om jag kan hjälpas till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 4 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Jag kan lite bilar. Lägg upp bilder så kan jag se om jag kan hjälpas till. Det lär inte bli så lätt,har sökt överallt efter en sida med bilarna i Saints Row men hittar ingenting. Inte ens den officiella hemsidan. Jag menade mer ifall någon spelat spelet och kände igen någon bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts