boxholm Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Tjenna Alla GTA VCS lirar!!! Ni kan la skriva lite buggar och myter som ni har hört om GTA VCS. skulle gärna vilja veta lite om detta spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Tjenna Alla GTA VCS lirar!!! Ni kan la skriva lite buggar och myter som ni har hört om GTA VCS. skulle gärna vilja veta lite om detta spel! Buggar finns det säkert, men vet inget om några myter. Antar att jag inte öppnat ögonen för den skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 (redigerad) En bugg för mig som brukar hända för mig är när man flyger flygplan och så börjar den snurra,skaka och störta mot marken trots att jag inte använder fusk. Drygt Redigerad 30 december, 2007 av burken12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 För mig brukar det komma vågor i form av vatten genom asfalten utanför Hyman Memorial Stadium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 för mig så spawnas skimmer i downtown ibland brinnande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Vice city har ju knappas några myter som San andreas. Om ingen unge kommit på idén om att sprida att snö-mannen setts i VC än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) Det kanske inte är en myt, men det är en konstig sak. Som säkert alla har sett. Men jag undrar om gubben i vattnet med cement på fötterna har någon mening, så att säga. Eller är det bara en ful/kul grej? Har tyvärr ingen screenshot Edit: Ber om ursäkt om det finns en tråd med detta. Edit2: Det är ingen bugg heller. x) Redigerad 3 mars, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Det kanske inte är en myt, men det är en konstig sak. Som säkert alla har sett. Men jag undrar om gubben i vattnet med cement på fötterna har någon mening, så att säga. Eller är det bara en ful/kul grej? Har tyvärr ingen screenshot Edit: Ber om ursäkt om det finns en tråd med detta. Edit2: Det är ingen bugg heller. x) Det är varken en myt eller bugg, utan som du säger bara en kul grej. Det finns två gubbar förresten, om du inte visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) Det är varken en myt eller bugg, utan som du säger bara en kul grej. Det finns två gubbar förresten, om du inte visste det. Oh shit, det var tillochmed fel spel jag skrev om, jag menar Vice City. Har inte kört VC stories. Men jag antar att dem finns med där också, som du sade? Redigerad 3 mars, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Oh shit, det var tillochmed fel spel jag skrev om, jag menar Vice City. Har inte kört VC stories. Men jag antar att dem finns med där också, som du sade? Hehh, va, är vi i VCS-forumet...? Ja jävlar, jag blandar så otroligt här ibland. Ibland kan jag tro att jag är i VC-forumet när jag egentligen är i VCS-forumet och tvärtom. Så jag menar självklart Vice City, men jag tror inte att snubbarna finns i VCS, har inte läst nåt om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HejsanHoppsan Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 (redigerad) Hände nått konstigt idag när jag hoppade ur flygplanet vid Vance hus, jag hoppade av just innan jag landat på marken och kommer plötsligt in i Vance hus? Ursäkta kvallan, bilden är tagen med mobilkameran. http://static.apberget.se/images/p/g/73f/73fdcfc923f10c9154f37d56f15b3a9b_640_480.jpg Redigerad 1 april, 2008 av HejsanHoppsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 har nyss förnyat mitt intresse för GTA genom att börja spela VCS på PS2.. har upptäckt att siktet inte funkar som det ska alla gånger ibland går det inte att cycla mellan offren.. då måste man släppa "siktknappen" och ta nya tag för att slakta nästa snubbe mycket störande när man har mycket massakerande att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 har nyss förnyat mitt intresse för GTA genom att börja spela VCS på PS2.. har upptäckt att siktet inte funkar som det ska alla gånger ibland går det inte att cycla mellan offren.. då måste man släppa "siktknappen" och ta nya tag för att slakta nästa snubbe mycket störande när man har mycket massakerande att göra.. Oj, hej! Länge sen man såg dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Oj, hej! Länge sen man såg dig! Verkligen! Senaste posten var från november 2007 Välkommen tillbaka VCS har bra mycket buggar, men inga myter vad jag vet. Påskägg finns det ju däremot en del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 tänk att folk kommer ihåg en har varit hektiskt och omtumlande dom senaste åren, väldigt lite tid till gta-speleri.. har varit sugen på att åka till miami på sistone så jag tänkte att det var dax att röja runt i vice city igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 tänk att folk kommer ihåg en har varit hektiskt och omtumlande dom senaste åren, väldigt lite tid till gta-speleri.. har varit sugen på att åka till miami på sistone så jag tänkte att det var dax att röja runt i vice city igen.. Hur ska man nånsin kunna glömma mannen som vägrar påbörja sina inlägg med stor bokstav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts