VaXXoR Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Min far jobbar på sandvik tooling (tror jag det heter). Vette fan vad jag ska säga att han gör men, dom typ gör borrar och sånt skit. Min mor jobbar på Huddinge sjukhus och jobbar på blodcentralen Hon svarar i telefon och frågar blodgivare massa saker, sen ger dom tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Rörmokare? de va som faan!!! De är ju ett ganska bra jobb faktiskt, funderar på att själv läsa till de, bara jag kommer in på gymnasiet nån gång Enligt vad jag har hört så finns det otroligt lite rörmokare i Sverige i dag, vill du ha ett framtidssäkert jobb så kör hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Far han är sjökapten och mor är förskolelärare Du har inte röd/oranga pippelotter, en apa och en häst månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Du har inte röd/oranga pippelotter, en apa och en häst månne? Hahaha. Dagens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icicle Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Farsan driver eget företag som säljer åkergräsklippare. Det går tydligen väldigt bra för honom (120. 000kr/mån). Morsan äger en fotofirma i malmö, så jag träffar henne inte så ofta. Hon tjänar enligt farsan också en schysst kosing (50. 000kr/mån). ...så jag har en hel del att ärva Om farsans senaste förmögenhetsbesked stämde så ska han ha en förmögenhet på 40 000 000kr. Pengar som inom några år är mina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Farsan driver eget företag som säljer åkergräsklippare. Det går tydligen väldigt bra för honom (120. 000kr/mån). Morsan äger en fotofirma i malmö, så jag träffar henne inte så ofta. Hon tjänar enligt farsan också en schysst kosing (50. 000kr/mån). ...så jag har en hel del att ärva Om farsans senaste förmögenhetsbesked stämde så ska han ha en förmögenhet på 40 000 000kr. Pengar som inom några år är mina Din e-penis blev just 2mm större. Congratz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Farsan driver eget företag som säljer åkergräsklippare. Det går tydligen väldigt bra för honom (120. 000kr/mån). Morsan äger en fotofirma i malmö, så jag träffar henne inte så ofta. Hon tjänar enligt farsan också en schysst kosing (50. 000kr/mån). ...så jag har en hel del att ärva Om farsans senaste förmögenhetsbesked stämde så ska han ha en förmögenhet på 40 000 000kr. Pengar som inom några år är mina POJKE I FAMILJEDRAMA Mördade sin far för ett arv. Visade sig vara adopterad och urskriven från testamentet pga. homosexualitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Farsan driver eget företag som säljer åkergräsklippare. Det går tydligen väldigt bra för honom (120. 000kr/mån). Morsan äger en fotofirma i malmö, så jag träffar henne inte så ofta. Hon tjänar enligt farsan också en schysst kosing (50. 000kr/mån). ...så jag har en hel del att ärva Om farsans senaste förmögenhetsbesked stämde så ska han ha en förmögenhet på 40 000 000kr. Pengar som inom några år är mina Varför fan skulle du få ärva massa pengar egentligen? Skaffa ett eget jobb och tjäna egna pengar istället för att sitta och vänta på att dina föräldrar ska kola vippen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Farsan driver eget företag som säljer åkergräsklippare. Det går tydligen väldigt bra för honom (120. 000kr/mån). Morsan äger en fotofirma i malmö, så jag träffar henne inte så ofta. Hon tjänar enligt farsan också en schysst kosing (50. 000kr/mån). ...så jag har en hel del att ärva Om farsans senaste förmögenhetsbesked stämde så ska han ha en förmögenhet på 40 000 000kr. Pengar som inom några år är mina Trolla lite mer tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Min mamma har hand om alla inköp för ett företag och pappa jobbar som trädgårdsmästare på kyrkogårdsförvaltningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Pappa bygger lastbilar. Min styvpappa är snickare. Och morsan är kontorist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Pappa jobbar på Sandvik Coromant och mamma jobbar som städerska på en skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Farsan driver eget företag som säljer åkergräsklippare. Det går tydligen väldigt bra för honom (120. 000kr/mån). Morsan äger en fotofirma i malmö, så jag träffar henne inte så ofta. Hon tjänar enligt farsan också en schysst kosing (50. 000kr/mån). ...så jag har en hel del att ärva Om farsans senaste förmögenhetsbesked stämde så ska han ha en förmögenhet på 40 000 000kr. Pengar som inom några år är mina Fjolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Farsan äger ett par företag som är återförsäljare till smörjfett till maskiner plus en massa andra arbetsmaterial.. Går ganska bra med dom.. Morsan är hemmafru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 (redigerad) Fjolla. Men sluta gå på sånt här trams, killen bedriver som sagt bara trolldom. Alternativt är i åldern då man älskar pengar, vill veta vad allting kostar, tävlar med sina kompisar om vem som har rikast pappor och inte drar sig för att ljuga. Icicle: det heter åkgräsklippare och inte åkergräsklippare, bara så du vet det till nästa gång du ska berätta om din fars företag. Redigerad 27 mars, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icicle Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Förlåt! Jag skäms. Jag var trött och hade inget att göra, borde nog bara gått och lagt mig egentligen. Pappa är gymnasielärare och mamma assisterande mäklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Båda mina föräldrar är lärare. Pappa är idrottslärare på en gymnasieskolaVad jobbar era med? . Pappa är gymnasielärare Våra pappor jobbar på samma skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts