L_Voll Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Vad gör en socionom? Vad för slags läkare? Klaga inte på min tråd, äckelhuven! Hjälper deppade människor genom regelbundna samtal. Men också genom att ringa och tjata på olika myndigheter och kommun för att personen ska kunna få det bättre. Överläkare eller läkare med specialkompetens inom allmänmedicin, även kallat distriktsläkare. Det betyder att man har en väldigt bred utbildning och har en väldigt vid patientgrupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Min mamma är präst och min pappa är pensionerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Vilken SAAB-fabrik jobbar han på? För han är på samma avdelning som mamma verkar det som, fast förmodligen på en annan fabrik. Mamma är ju också inom det militära på SAAB vilket ju är inom försvaret. Tror jag. Ingen SAAB-fabrik. Det är mera inom flyg-/fordonsteknik. Gah, vettefan. Aerotechtelub hette det förut, nu står det bara SAAB på deras hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Pappa: VD på Polfäskt Norrköping Mamma: Jobbar på fiberwebben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Ingen SAAB-fabrik. Det är mera inom flyg-/fordonsteknik. Gah, vettefan. Aerotechtelub hette det förut, nu står det bara SAAB på deras hus. De kanske är uppköpta av SAAB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 De kanske är uppköpta av SAAB? Ja, det är dom. Men det är ingen SAAB-fabrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Ja, det är dom. Men det är ingen SAAB-fabrik. Nej, det förstod jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Nej, det förstod jag. That's good, that's good, that's goooood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Morsan är Farmanom, borde inte gå iatt utbilda sig till det längre. Farsan är en fiskare och så färdiställer han fiskenät åt ett större fiskenätsbolag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Min mor jobbar som konsult för wm-data, fast hon sitter på telia där hon är test chef för något advancerat program. ( Dator jobb alltså ) Min far jobbar för combitech på Saab, där dom jobbar med att utveckla sånnadär stridsflygplan för försvaret alltså ( Han är programmerare ) så jag är uppväxt med rätt mycket datorer kring mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Pappa - Polis Styvmamma - Jobbar för något bostadsföretag Mamma - Sjuksköterska inom plastikkirurgi Styvpappa - Kapten inom marinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Mor är sjukpensionär, whiplash skada. Fader är lite hipp-som-happ med. Han vet inte precis om han jobbar eller inte, dock så har han nyligen arbetat med ett företag som flyttar på trailers ('husvagnar' fast större och mer metalliska så att säga), åt ett företag. Men han vet inte något just nu, på grund av komplikationer. I andra ord, farsan är halvtids pensionerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Farsan driver eget Morsan pluggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Mommy är långtidssjukskriven, och kommer nog aldrig att jobba igen. Pappy är brandman, samtidigt som han har eget företag och jobbar dygnet runt. Pengar det får han, men dom ser inte jag av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Min far jobbar för combitech på Saab, där dom jobbar med att utveckla sånnadär stridsflygplan för försvaret alltså ( Han är programmerare ) så jag är uppväxt med rätt mycket datorer kring mig Min mamma kom också till SAAB via Combitech. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Många bidragsmorsor här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Framstående journalister båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Min far är musiker och min mor jobbar som förskolelärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Många bidragsmorsor här Vad gör dina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Vad gör dina? Jobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts