Voorhees93 Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Tja jag har laddat ner en mod och där ska man byta ut bilen Hotrina mot modden. Men vad Hotrina för bil? Jag måste ju veta vad bilen finns om jag ska kunna få tag på den när jag installerat den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Du behöver inte byta ut den bilen som det står i readme du kan byta ut den där bilen till vilken som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 hotrina är hotringracer A som man kan få med koden: vrockpokey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Koder suger apkuk. Liten slaffsad också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts