Karatemorfar Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Ladda ner Half-Life logo creator och så kan du ta vilken bild som helst! Det använder jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 1 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Jag har laddat ner den nu men hur använder jag den ?? :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Ta en bild, tryck på autosize, spara bilden i D:\Sierra\Counter-Strike\cstrike eller vart du har den, om det kommer upp en ruta om att ersätta pldecal eller nått sånt så tryck ja och se till att Counter-Strike är i kryssat precis över, sen trycker du på Make Wad sen är det bara att spräja på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 2 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Och sen då, är det bara att gå in i spelat och välja logo då eller ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts