J-coop Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Hur får man in nya logos på Counter-strike... någon som vet ? :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 har samma problem tyvär -----> :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Någon måste det väl finnas som kan det... jag har ju set så många med konstiga logos. :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ladda ner program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Vadför program och var ? :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 (redigerad) HLC_1_setup.exe Redigerad 25 februari, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 inte för att detta har något med saken att göra.... vet någon här en bra sida där man kan ladda ner massor med skins till cs?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 På cs-skins.net finns det massor men sidan verkar vara nere, iaf nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 vet du nån annan sajt som inte e nere?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Jag har laddat ner några logos nu från gamesfusion men jag får inte in dom i CS !!! :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Laddat ner från [url=http://www.games-fusion.net]Games Fusion[/url Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 gå in på sierra mappen leta upp logos lägg in dom där ps finns två logos mappar en i cs och en i halflife mappen pröva att lägga i båda mapparna du kan ju göra som jag bara kopiera en standard logo och öppna den med paint och sen bara krabba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Funkar inte för mig. Jag lägger in dom i logos mappen och sen går jag in i spelet, men när jag ska byta logo så jag får den nya blir det bara svart isället för en logo, men jag prövar att spela lite men det blir en helt vanlig logo som redan fanns i spelat. :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Funkar inte för mig. Jag lägger in dom i logos mappen och sen går jag in i spelet, men när jag ska byta logo så jag får den nya blir det bara svart isället för en logo, men jag prövar att spela lite men det blir en helt vanlig logo som redan fanns i spelat. :'( :'( :'( :'( :'( så blir det för mig också :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Någon stans måste det vara fel, men var !!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Någon stans måste det vara fel, men var !!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( ja tror nog det är du som gör fel fast ja gör också fel kan inte få in det i cs :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 troligen är det så att storleken alltså måtten som inte stämmer är det dessa mått så ska du kunna se bilden i cs bredd 64 bildpunkter höjd 64 bildpunkter vågrät upplösning 71 punkter per tum lodrät upplösning 71 punkter per tum bitdjup 8 antal bildrutor 1 alla logos jag har har dessa mått och dm funkar gjorde nån loggo som blev nårra millimeter fel och det blev svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 detta ser du när du höger klickar på en logo och tar sammanfattning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Man kan göra engna logos det e roligt gå bara in där alla logos finns i cs mapen alså logos så endrar man den det e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 1 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Hur får jag dom i rätt stolek då :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts