Renard Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Haha... Grattis alla, men varför vann inte jag något, jag har ju allt. Bra syn, fina tänder och hår på snoppen, typ. Skandal tamejfan Tja, Gudfadern dog ju i forsta filmen sa det ar val lite svart for honom att vinna nagat langre Grattis alla som vann btw! Lite avundsjuk blir man ju men grattis pa er! Nast gang kan vi val ha en samst humor kategori sa jag fick vinna nagan gang ocksa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Tja, Gudfadern dog ju i forsta filmen sa det ar val lite svart for honom att vinna nagat langre Haha?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 JAG TYCKER FÖRRESTEÄSTN ATT DET ÄR ÄJÄVLIGT DUTM DUMT ATT JAG INTE ENS ÅVAR NOMINNERADD TILL "ÅRETS STIL12" EFTERSOM ATT JAG SKULLE VINNAGA SKIIITMYC ET OCH DET VET NI ALLIHOP era jäkla idiotiska puckon för att jag är bättre än er AND YOU KNOW IT liksom. - okka gör en Kanye West Det faktum att du inte ens blev nominerad måste väl ändå tyda på något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/h9l013n37mf0.png Tack till alla som röstade på mig! Grattis till alla de andra vinnarna och ett gott nytt forumår till er alla! Lämnar över pokalen. "Good luck pal, you're worth it!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Årets Admin/Moderator -07: Var StellHell som fick 76% av rösterna Årets avatar: Hade StellHell som fick 40% av rösterna Årets mest respekterade medlem -07: Var StellHell som fick 44% av rösterna Kung, kung, kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Kung, kung, kung. Borde ju vara respekterad som i 'fruktad', inte att man ser upp till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 gratz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Årets roligaste intervju: Var Weener´s som fick 50% av rösterna Ja, vad ska man säg!? Tackar, bugar och bockar. Jag kunde inte ha gjort det utan er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Borde ju vara respekterad som i 'fruktad', inte att man ser upp till dig. Bättre det än att bli respekterad som "den snälla" adminen. Fy fan heller. Dra åt helvete hela bunten. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Tack allihopa eftersom jag vann varje kategori! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Ja, vad ska man säg!? Tackar, bugar och bockar. Jag kunde inte ha gjort det utan er. Var det jämnt mellan oss? I vilket fall, grattis, Hoppus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Bättre det än att bli respekterad som "den snälla" adminen. Fy fan heller. Dra åt helvete hela bunten. <3 Fruktad och sedd som "den snälla" är inte precis de enda alternativen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Fruktad och sedd som "den snälla" är inte precis de enda alternativen.. För mig, jotack. Sen kan man vara en kärring som du och SlobodanKebabovish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 För mig, jotack. Sen kan man vara en kärring som du och SlobodanKebabovish. Det har du rätt i, kan tänka mig att det är dina enda alternativ med tanke på din person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Det har du rätt i, kan tänka mig att det är dina enda alternativ med tanke på din person. Jo, för du vet ju så mycket om min personlighet. Jag gillar att jävlas med alla töntar, ja töntar på gtasajten.. that's all. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 KalleR klär sig som om han går i åttan, end of discussion. Puss När jag gick i åttan levde 90-tals modet kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Grattis till er som vann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Gz!1!!!!111ett!1eleven!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 BARA 4 VINSTER?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts