Vice. Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 *Pressenteras imorgon* Kontrollräkning pågår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 (redigerad) Vinnarna i forumgalan -07!!! Årets hjälpsammaste forumit -07: Var R2D2 som fick 60% av rösterna Årets trevligaste forumit -07: Var Kebab som fick 40% av rösterna Årets Admin/Moderator -07: Var StellHell som fick 76% av rösterna Årets nykomling -07: Var KvaddadPadda som fick 50% av rösterna Årets avatar: Hade StellHell som fick 40% av rösterna Årets signatur: Hade Mordos som fick 33% av rösterna Årets mest respekterade medlem -07: Var StellHell som fick 44% av rösterna Årets mest ägda medlem: Blev Teoman som fick 75% av rösterna Årets roligaste medlem: Var Umberto som fick 37,5% av rösterna Årets stil: Hade KalleR som fick 64% av rösterna Årets roligaste intervju: Var Weener´s som fick 50% av rösterna Årets Comeback -07: Gjordes av 2 personer, Teoman & Okka som fick 30.7% av rösterna Årets diskussion/debatt -7: Var "Ett jävla loj här!" Årets debattör:Var Umberto som fick 47% av rösterna Årets konstnär: Umberto 53% Årets skribent: Var Umberto som här fick 46% av rösterna Årets fotograf -07: Var AngryAxel med 76% av rösterna Årets medlem: Blev Vice som vann med 40% av rösterna Blaque Memorial Award: Delades mellan Funnylin & Cortez som fick 37,5% av rösterna, vardera. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ckw1upd80ik4.jpg Stort, stort grattis till alla vinnarna, och tack alla ni som röstat. Tack även för det här året, hoppas på ett lika trevligt 2008!!!!/Vice Redigerad 29 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 (redigerad) Årets nykomling -07: Var KvaddadPadda som fick 50% av rösterna http://ww2.beffo.se/upload/pic~/h9l013n37mf0.png Tack till alla som röstade på mig! Grattis till alla de andra vinnarna och ett gott nytt forumår till er alla! Redigerad 29 december, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 OMGWTFBBQ GRATTIS TILL ER ALLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Grattis allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Grattis alla som vann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Trevligaste forumiten TVÅ ÅR I RAD!! :) Tack alla som röstade på mig, och grattis alla andra vinnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Congratulations! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Tack. Tack som fan. Teoman och jag är glada tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Grattis på er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 (redigerad) Grattis till er alla som vann!! Men varför fick vi inte veta vem som kom andra? Årets Comeback -07: Gjordes av 2 personer, Teoman & Okka som fick 30.7% av rösterna. Det här fattar jag inte. Vem fick 30.7%? Både okka och teoman tillsammans, eller bara okka? En sak till, vart försvann Adminkårens nominering? Redigerad 29 december, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Grattis till alla som vann!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Tack, tack så mycket för fotopriset, och grattis till alla andra vinnare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Grattis till er alla som vann!! Men varför fick vi inte veta vem som kom andra? Det här fattar jag inte. Vem fick 30.7%? Både okka och teoman tillsammans, eller bara okka? Båda fick 30.7% vardera, därav delad första plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Tack så mycket alla. Och grattis alla andra som vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Gratz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 JAG TYCKER FÖRRESTEÄSTN ATT DET ÄR ÄJÄVLIGT DUTM DUMT ATT JAG INTE ENS ÅVAR NOMINNERADD TILL "ÅRETS STIL12" EFTERSOM ATT JAG SKULLE VINNAGA SKIIITMYC ET OCH DET VET NI ALLIHOP era jäkla idiotiska puckon för att jag är bättre än er AND YOU KNOW IT liksom. - okka gör en Kanye West Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 JAG TYCKER FÖRRESTEÄSTN ATT DET ÄR ÄJÄVLIGT DUTM DUMT ATT JAG INTE ENS ÅVAR NOMINNERADD TILL "ÅRETS STIL12" EFTERSOM ATT JAG SKULLE VINNAGA SKIIITMYC ET OCH DET VET NI ALLIHOP era jäkla idiotiska puckon för att jag är bättre än er AND YOU KNOW IT liksom. - okka gör en Kanye West KalleRs stil äger din, end of discussion. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 KalleRs stil äger din, end of discussion. Puss KalleR klär sig som om han går i åttan, end of discussion. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 KalleRs stil äger din, end of discussion. Puss Haha... Grattis alla, men varför vann inte jag något, jag har ju allt. Bra syn, fina tänder och hår på snoppen, typ. Skandal tamejfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts