Voorhees93 Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 (redigerad) Tja jag undar om det finns tysk WW2 skin till CJ. Jag menar då tysk uniform från andra världskriget. Sån uniform som tyskarna i Wolfenstein har, eller nåt i den stilen... Inga nazi grejer! Tack på förhand! Redigerad 2 januari, 2008 av Voorhees93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Nazist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Önskar också det. Lånar topicen lite och undrar om man kan ändra alla Ballas till judar och Groves till gestapo, samt ändra språket som folket på gatan talar till tyska. Och just det! Vill ändra pistolen till en Lüger. Är detta möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Önskar också det. Lånar topicen lite och undrar om man kan ändra alla Ballas till judar och Groves till gestapo, samt ändra språket som folket på gatan talar till tyska. Och just det! Vill ändra pistolen till en Lüger. Är detta möjligt? Möjligt ja. Men tror inte någon modare kommer gjöra det någonsin. ((ja jag fattade din sarkasm )) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Tja jag undar om det finns SS eller Wehrmacht skin till CJ. Jag menar då tysk uniform från andra världskriget. Ni som spelat Wolfenstein vet vad jag pratar om, nåt i den stilen.. Tack på förhand! borde inte det här ligga i modding delen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 28 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Nazist? Man skulle kunna tro att jag var nån nazist men icke. Jag har kört lite ww2 tema på san andreas och jag har haft amerikansk soldat, engelsk och fransk med ww2 plan samt 30/40-tals fordon. Men nu tänkte jag se om det finns tysk soldat, men visst jag kan väl lika gärna köra med amerikansk... jag fattar inte, så fort man pratar om tyska soldater bli nazist, här snackar jag om en vanlig fotsoldat ingen jävla gestapoofficer som går runt och massakrerar folk' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Man skulle kunna tro att jag var nån nazist men icke. Jag har kört lite ww2 tema på san andreas och jag har haft amerikansk soldat, engelsk och fransk med ww2 plan samt 30/40-tals fordon. Men nu tänkte jag se om det finns tysk soldat, men visst jag kan väl lika gärna köra med amerikansk... jag fattar inte, så fort man pratar om tyska soldater bli nazist, här snackar jag om en vanlig fotsoldat ingen jävla gestapoofficer som går runt och massakrerar folk' Så synd... För det är det jag är efter. Oh well, får väl vänta tills det dyker upp någon trevlig nazistmoddare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Man skulle kunna tro att jag var nån nazist men icke. Jag har kört lite ww2 tema på san andreas och jag har haft amerikansk soldat, engelsk och fransk med ww2 plan samt 30/40-tals fordon. Men nu tänkte jag se om det finns tysk soldat, men visst jag kan väl lika gärna köra med amerikansk... jag fattar inte, så fort man pratar om tyska soldater bli nazist, här snackar jag om en vanlig fotsoldat ingen jävla gestapoofficer som går runt och massakrerar folk' I dunno.. jag bara är så emot tyska människor. (Gick på tyska 1 år. sämsta året hella mit liv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 I dunno.. jag bara är så emot tyska människor. (Gick på tyska 1 år. sämsta året hella mit liv) Har du någonsin talat med en Tysk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Har du någonsin talat med en Tysk? Ja.. Eller hur boomer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Ja.. Eller hur boomer? Boomer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Killen verkar vara intresserad av andra världskriget och verkar inte vara nazist som ni alla har sett hoppas jag. Jag skulle rekomendera att googla eller göra ett topic på någon större moddnings sida. Och bara för han vill ha ett mod med en tysk fotsoldat betyder inte det att han är nazist? Om nu skulle fråga efter en amerikansk soldat kan han lika gärna vara rasist? Lycka till iallafall med moddet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 29 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Killen verkar vara intresserad av andra världskriget och verkar inte vara nazist som ni alla har sett hoppas jag. Jag skulle rekomendera att googla eller göra ett topic på någon större moddnings sida. Och bara för han vill ha ett mod med en tysk fotsoldat betyder inte det att han är nazist? Om nu skulle fråga efter en amerikansk soldat kan han lika gärna vara rasist? Lycka till iallafall med moddet! Hey äntligen en som fattar vad jag menar, och åter NEJ jag är ingen jävla nazist eller rasist. Jag har letat men hittar ingen mod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Tror ingen vill göra nån Nazist soldat från WW2 till Gta Sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 (redigerad) Äh, glöm det. Redigerad 29 december, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 29 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Tror ingen vill göra nån Nazist soldat från WW2 till Gta Sa. WTF jag vill inte ha nån jävla nazisoldat!! Tror du att hela tyskland arme va nazister eller ditt jävla ljushuvud!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Faktum är att folk tänker på nazismen när de ser en tysk soldat! Finns SS mer? För de var ju nazister och de beordrade en stor del av massmorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Tror ingen vill göra nån Nazist soldat från WW2 till Gta Sa. Men du är ju så inihelvete naiv.. Tänk förfan innan du säger något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Ja.. Eller hur boomer? Ich müssen yoda ausrotten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 30 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Nej då tar jag väl och lägger ner det då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts