Jump to content

SS/Wehrmacht skin till CJ

Share

Recommended Posts

Önskar också det.

Lånar topicen lite och undrar om man kan ändra alla Ballas till judar och Groves till gestapo, samt ändra språket som folket på gatan talar till tyska.

Och just det! Vill ändra pistolen till en Lüger. Är detta möjligt?

Möjligt ja. Men tror inte någon modare kommer gjöra det någonsin.

((ja jag fattade din sarkasm :mf_doof:))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nazist?

Man skulle kunna tro att jag var nån nazist men icke. Jag har kört lite ww2 tema på san andreas och jag har haft amerikansk soldat, engelsk och fransk med ww2 plan samt 30/40-tals fordon. Men nu tänkte jag se om det finns tysk soldat, men visst jag kan väl lika gärna köra med amerikansk... jag fattar inte, så fort man pratar om tyska soldater bli nazist, här snackar jag om en vanlig fotsoldat ingen jävla gestapoofficer som går runt och massakrerar folk'

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man skulle kunna tro att jag var nån nazist men icke. Jag har kört lite ww2 tema på san andreas och jag har haft amerikansk soldat, engelsk och fransk med ww2 plan samt 30/40-tals fordon. Men nu tänkte jag se om det finns tysk soldat, men visst jag kan väl lika gärna köra med amerikansk... jag fattar inte, så fort man pratar om tyska soldater bli nazist, här snackar jag om en vanlig fotsoldat ingen jävla gestapoofficer som går runt och massakrerar folk'

Så synd... För det är det jag är efter.

Oh well, får väl vänta tills det dyker upp någon trevlig nazistmoddare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I dunno.. jag bara är så emot tyska människor. (Gick på tyska 1 år. sämsta året hella mit liv)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Killen verkar vara intresserad av andra världskriget och verkar inte vara nazist som ni alla har sett hoppas jag. :)

Jag skulle rekomendera att googla eller göra ett topic på någon större moddnings sida. :)

Och bara för han vill ha ett mod med en tysk fotsoldat betyder inte det att han är nazist?

Om nu skulle fråga efter en amerikansk soldat kan han lika gärna vara rasist?

Lycka till iallafall med moddet! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Killen verkar vara intresserad av andra världskriget och verkar inte vara nazist som ni alla har sett hoppas jag. :)

Jag skulle rekomendera att googla eller göra ett topic på någon större moddnings sida. :)

Och bara för han vill ha ett mod med en tysk fotsoldat betyder inte det att han är nazist?

Om nu skulle fråga efter en amerikansk soldat kan han lika gärna vara rasist?

Lycka till iallafall med moddet! :D

Hey äntligen en som fattar vad jag menar, och åter NEJ jag är ingen jävla nazist eller rasist. Jag har letat men hittar ingen mod...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor