thewho Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Hej Finns det något sätt att ändra handlingen i vcs till psp? Jag har öppnat .iso filen med spelet och kollat runt lite, men det är tydligen inte lika enkelt som PC versionerna... Jag hittar t.ex ingen handling.cfg Men det finns t.ex GTA3PSP.img och MAIN.SCM, men jag har inte hittat något som har med handlingen att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Hur blir det om du mountar iso filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Vet inte vad du försöker med, men vad det än är så kommer det bli lättare med Cheat Device. Du gör - eller snarare tankar - textfiler som du kan aktivera för att ändra och fippla med spelet. Det kräver att du har nån custom firmware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts