VenoM Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Har ett program som ska ge mig vädertjofräs, och då behöver jag ett stadsID, vart kan jag hitta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Först och främst vilken stad ska du ha det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Först och främst vilken stad ska du ha det till? Vild gissning: Kalmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Vild gissning: Kalmar. Ooops, trodde jag sa det Men du har rätt, Kalmar it is Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Vild gissning: Kalmar. Inte så svårt, han är ju från Kalmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Hett tips: Google. Istället för att skriva den här tråden hade du kunnat söka och hittat det. Andra resultatet: klick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts