SilentViper Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Nu när Mafia 2 snart är här så undrar ja tror ni Mafia 2 kommer fotsätta därifrån det slutade i Mafia 1 asså menar att man måste köra Mafia 1 för att förstå handlingen i själva Mafia 2 om det kommer bli nåt sånt. Hoppas ni förstår hur ja menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Jag hoppas, precis som jag sagt förut, att man spelar han som dödar Tommy i det någorlunda sorgliga slutet . Men just nu är det ingen mer än skaparna som vet vad som kommer hända i spelet. Men har du inte spelat Mafia så bör du verkligen göra det. Väldigt underhållande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 (redigerad) Ännu mer underhållande om man köper det till PC. Mafia finns tyvärr inte till PS2 och Xbox, men det finns dock en parodi på det på dessa konsoller... Redigerad 25 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Mafia finns tyvärr inte till PS2 Det finns till PS2. @Boomer Ja har redan klarat ut Mafia. därför undrade ja om man kommer vara tvungen att spela 1:an för att förstå handlingen i 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Det finns till PS2. Ännu mer underhållande om man köper det till PC. Mafia finns tyvärr inte till PS2 och Xbox, men det finns dock en parodi på det på dessa konsoller... ironi is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 ironi is the shit. Det är ju sant? Usch vad jag hatar konsolifiering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Det är ju sant? Usch vad jag hatar konsolifiering. Han menade att versionerna till xbox och ps2 är så värdelösa jämfört med PC att dom är värda att kallas parodier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Han menade att versionerna till xbox och ps2 är så värdelösa jämfört med PC att dom är värda att kallas parodier Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts