minigun Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Hej. Kan ni tipsa om PC-spel som funkar bra med en gamepad/handkontroll? ALLA tips och rekommendationer är välkommna oavsett releasedatum eller genre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Hej. Kan ni tipsa om PC-spel som funkar bra med en gamepad/handkontroll? ALLA tips och rekommendationer är välkommna oavsett releasedatum eller genre. NHL Serien FIFA serien Microsoft Flight Simulator X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Oj.. glömde skriva vad jag redan har. Fifa och PES har jag. Hockey intresserar mig inte.. Ett spel som heter Psychonauts har jag, verkar dock inte så kul. Ett par Prince of Persia-spel. Tony Hawk. Men utöver dessa, finns det några bra PC-spel som lämpar sig att spelas med gamepad? Isåfall mottages alla tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Need for Speed. Helst något av Underground spelen. Spelet blir dubbelt så bra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Gta Sanandreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Gta Sanandreas Om man spelar det på dator spelar man väl ändå med tangentbord-mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Om man spelar det på dator spelar man väl ändå med tangentbord-mus. Inte om man vill sitta i sängen/soffan och spela via Tv:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts