C_J Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Har fått en ny Ipod i julklapp och märkte att man behövde Itunes på datorn för att lägga över låtar..Så nu har jag laddat ner det men, när jag ska installera det så kommer det bara upp en sån har ful sak: Huh? Har startat om datorn, och försökt installera Gear något drivrutiner men fick samma fel... Fast på engelska. Vad sak jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Oj, inte råkat ut för det, sökt på google/ ipods faq ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Sen måste du inte ha iTunes för att lägga över låtar. Yamipod eller andra program funkar minst lika bra. Anapod Explorer funkar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts