Jacker Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Kika hos FZ Fina kvalitétsbilder. Riktigt fin julklapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Åh! Fin julklapp som sagt. Den första bilden är fantastisk. Ser oerhört, oerhört verkligt ut. Dom andra är också bra, men jag tycker glocken ser fortfarande lite konstig ut, men still, första bilden är älskvärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 När han klättrar på lastbilen ser det ut som skon böjer sig uppåt. Coolt om det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 En del av bilderna var tagna ur trailers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 (redigerad) Ne dom nya bilderna som kom igår var inte från någon trailer. Däremot så har endel vart med i en tidning gillar den röda muskelbilen riktigt mycket Redigerad 25 december, 2007 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Ser grymt bra ut! Detta vill man ju bara köpa ps3 för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Älskar bilden med båten och det helt autentiska lerfärgade flodvattnet. Times Square Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 När man ser dom här bilderna så vill man att tiden bara ska flyga iväg så man kan bunkra in sig i soffan med detta spel Men jag vill se någon ingame trailer snart. Det är när man ser gtaIV som man känner att det var värt att köpa ett ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Men fan vad jag hatar er!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Men fan vad jag hatar er!!!!!! Say what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Say what? Man fåååår inte vänta 10 dagar innan man postar en kommentar om bilderna här.. Jag blir ledsen ju.. trodde det hade kommit nya bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Man fåååår inte vänta 10 dagar innan man postar en kommentar om bilderna här.. Jag blir ledsen ju.. trodde det hade kommit nya bilder Så om man inte sett tråden tidigare, så får man inte svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Jo men inte så att jag märker det.. jag blir deprimerad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 W0rd up, Friberg. Sluta ge oss förhoppningar, retards! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts