Mathias Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Nästa bör vara helt valfritt. Par om man vill, tema om man vill, vad som helst om man vill. I så fall ska jag minsann ha ett tema! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Nästa bör vara helt valfritt. Par om man vill, tema om man vill, vad som helst om man vill. Det låter bäst. Covers på valfri "vanlig" låt är roligast, om man nu bums ska ha en cover då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Det låter bäst. Covers på valfri "vanlig" låt är roligast, om man nu bums ska ha en cover då. Jag tycker egentligen att det är roligare om man gör egna låtar. Eller i varje fall egna texter. Haha, får mig att tänka på mina omgjorda texter till Vice City-soundtracket. Kanske ska bidra med någonting sådant. Vi får se hur nästa tävling blir. Förmodligen blir det en "vanlig" tävling. Folk tävlar med en låt dom själva valt, helt utan tema eller liknande. Finns fortfarande filtret för eller ? L R? Höho. Har glömt bort det. Kolrot. Grattis Boomer, Eudoros, Tweak och Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts