Eudoros Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) När lät han så? Det måste antingen ha varit direkt efter att han slängt ringen och Gollum i Mount Doom eller direkt efter att han hade besegrat Voldemort. Fantasiiier. Redigerad 28 december, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Det måste antingen ha varit direkt efter att han slängt ringen och Gollum i Mount Doom eller direkt efter att han hade besegrat Voldemort. Fantasiiier. Eller så har vi chattat på msn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Ojoj, det är sjukt jämnt mellan Hej mitt vinterland och Let it snow. (I mina tankar alltså, har inte sett ställningarna i pollen än). Det ända jag kan säga hittills är att VickeX och Kicken tveklöst vinner under det andra alternativet! Hur som helst så måste jag vänta lite med att rösta.. Jag förstod förresten hela tiden att vi inte skulle få så jättemånga röster med tanke på att vi tog en så ovanlig låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) Eller så har vi chattat på msn också. Argh, ja, det skulle vi ha kunnat ju... Redigerad 28 december, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Hmja. När slutar tävlingen? Vill stolt kunna säga att jag vann halva tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Hmja. ... När slutar tävlingen? Vill stolt kunna säga att jag vann halva tävlingen. Ojoj, det är sjukt jämnt mellan Hej mitt vinterland och Let it snow. (I mina tankar alltså, har inte sett ställningarna i pollen än). Det ända jag kan säga hittills är att VickeX och Kicken tveklöst vinner under det andra alternativet! Hur som helst så måste jag vänta lite med att rösta.. Jag förstod förresten hela tiden att vi inte skulle få så jättemånga röster med tanke på att vi tog en så ovanlig låt. Se till att rösta nu då, omröstningen stängs imorgonkväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Eftersom Vicke verkar vara upptagen med att ligga hemma och gråta så får väl jag ta och gratta vinnarna. Grattis Boomer & Eudoros som vann "bästa-låt-priset" Grattis Tweak & Kebab som vann "bäst-utförda-låt-priset" GRATTIS! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Vilket var mest åtråvärt? Tack i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Tack alla som röstat! Grattis Tweak och Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Ursäkta att jag är så fantasilös att jag kopierar Boomers text rakt av, men jag menar varje ord. Det är som sådanadär 'Grattis'-kort man köper. Typ. Grattis Boomer & Eudoros som vann "bästa-låt-priset" Grattis Tweak & Kebab som vann "bäst-utförda-låt-priset" GRATTIS! Grattis, hursomhelst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 WOHO! Nästa gång ska jag överraska er med världens bästa sång. Det lovar jag D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 WOHO! Nästa gång ska jag överraska er med världens bästa sång. Det lovar jag D: Du kommer ändå inte slå mig och Eudoros. Vi har redan börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Vilket var mest åtråvärt? Jag skulle, för er skull, vilja säga att de är lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 När blir nästa tävling? Solo vs. par? Tema? Orkar jag ställa upp? Vad ska jag sjunga isf? --- Grattis på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 När blir nästa tävling? Solo vs. par? Tema? Orkar jag ställa upp? Vad ska jag sjunga isf? --- Grattis på er. Det borde vara valfritt om man vill sjunga solo eller med andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Det borde vara valfritt om man vill sjunga solo eller med andra. Kanske, men det jag fick iden till den här tävlingen för var att Tweak och Kebab vann förra tävlingen så enormt stort, och det verkade bero på att den stog ut från alla andra bidrag just för att det var två personer. Grattis till er som vann, och tack för er som röstat på mig och Kicken. Och Tweak, mest åtråvärt? Förmodligen det första som är "det vanliga", men jag tycker i vilket fall som helst att ni ska vara mycket glada över vinsten i det andra "ämnet". För mig var ni sist i det ämnet, men det är ju förmodligen så att alla tycker och tänker olika. Kicken skrev anledningarna till varför jag inte röstade på er där. Grattis båda två, och tack för er som röstat på mig och Kicken. Qouad; Nästa tävling? Jag har ingen aning om det ännu, sedan vet jag inte om jag ska hålla i den. Men det kanske blivit så eftersom att jag hållit i dom tre senaste. Tror dock att det blir en "vanlig" tävling, alltså en person per låt. Tema? Kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Qouad; Nästa tävling? Jag har ingen aning om det ännu, sedan vet jag inte om jag ska hålla i den. Men det kanske blivit så eftersom att jag hållit i dom tre senaste. Tror dock att det blir en "vanlig" tävling, alltså en person per låt. Tema? Kanske. Nae, valfritt. Jag och Eudoros måste få sjunga tillsammans igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Nae, valfritt. Jag och Eudoros måste få sjunga tillsammans igen. Måste ni inte alls. Sedan kan ni ju göra det ändå. Plus att det kanske blir en partävling igen, bara att det inte blir den nästkommande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Nästa bör vara helt valfritt. Par om man vill, tema om man vill, vad som helst om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts