VickeX Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Från mig, till er alla - En riktigt god jul! Boomer och Eudoros - Hej mitt vinterland VickeX och Kicken - Let it snow Tweak och Kebab - Smötsig jul Rösta på! Ni får inte rösta på er själva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 1) Boomer och Eudoros. Tweaks och K:s kändes lite slängig och konstig. Inte så julig. 2) Tweak och Kebab. Inget snack om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 1) Boomer och Eudoros. Tweaks och K:s kändes lite slängig och konstig. Inte så julig. 2) Tweak och Kebab. Inget snack om saken. 1) Boomer och Eudoros. Mysiga basröster med små söta svängar i texten som kom in på vissa ord. 2) Boomer och Eudoros, av samma anledning. Simpelt, sött och mysigt. Tweak och Kebabs får inte min röst här pga Kickens motivering till varför han ej valde dem på röstning #1. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 (redigerad) J(oh)an och Patrick Så jäkla harmonisk! Redigerad 24 december, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 (redigerad) 1) Boomer och Eudoros. Tweaks och K:s kändes lite slängig och konstig. Inte så julig. 2) Tweak och Kebab. Inget snack om saken. 1) Boomer och Eudoros. Mysiga basröster med små söta svängar i texten som kom in på vissa ord. 2) Boomer och Eudoros, av samma anledning. Simpelt, sött och mysigt. Tweak och Kebabs får inte min röst här pga Kickens motivering till varför han ej valde dem på röstning #1. Puss. J(oh)an och Patrick Så jäkla harmonisk! Åh, tack. Själv har jag inte bestämt mig riktigt än, votar senare. Redigerad 24 december, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 VickeX och Kicken tycker jag var bäst! Ni får mina röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Tack tack alla som har röstat på mig... och Eudoros såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Röstar såklart på mina störda guildpolare såklart! Emeriss Xmas Singalong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Vote: Boomer och Eudoros på båda (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Lägger min röst(er) Boomer och Eudoros! Tyckte att den var finast, och juligast, och den tilltalade mig mest. Men det känns som att alla tre tog tävligen seriöst, och det ska ni ha creds för! Tack för att julen blev lite, lite roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 1. = B&E. 2. = T&K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Skönt! Vi kommer sist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Röstar såklart på mina störda guildpolare såklart! Emeriss Xmas Singalong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Skönt! Vi kommer sist Bara för att det ända du tänker på är att vinna?! Iaf när det handlar om tävling. Sen är röstningen ännu inte avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Bara för att det ända du tänker på är att vinna?! Iaf när det handlar om tävling. Sen är röstningen ännu inte avstängd. Vad är det för konstigt med att vilja vinna en tävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 1, Boomer och Eudoros. 2, Tweak och Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Hur länge håller röstningen på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Vote: Boomer och Eudoros x2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Vad är det för konstigt med att vilja vinna en tävling? Det är inget konstigt med att Vilja vinna. Men det låter på Kicken som om han inte tycker det är värt att tävla om man inte vinner. Nu är det någon till som röstat på oss, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Det är inget konstigt med att Vilja vinna. Men det låter på Kicken som om han inte tycker det är värt att tävla om man inte vinner. Nu är det någon till som röstat på oss, tack! När lät han så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts