Alftakillen Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Sry för sen post men bättre sent än alldrig GH3 360 (kom idag, damn you webhallen!) GH3 Wii RS Vegas 360 Trådlöst 360 Headset Rock Band 360 (30 jan) Live ett år till Nå latex överdrag till 2 st Dosor En till Wii mote En ratt till datan Ett ratt grepp till Wii moten Carbon till Wii Phantasy Star Universe (kom idag, damn you webhallen!) Fläckt till 360 (kom idag, damn you webhallen!) 650kr 500kr på JC Hannduk Choklad Parfym En SE W580i Trisslotter (vann dock inget) 4gb minne till mobilen Och någo mer som ja inte kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Man skyltar inte med att vara bortskämd, om man är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Man skyltar inte med att vara bortskämd, om man är det. för det första så var det meningen att man skulle skriva vad man fick och för det andra så bor jag på 2 ställen. Punkt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 för det första så var det meningen att man skulle skriva vad man fick och för det andra så bor jag på 2 ställen. Punkt slut Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 för det första så var det meningen att man skulle skriva vad man fick och för det andra så bor jag på 2 ställen. Punkt slut 1. Lite sent. 2. Du är fortfarande bortskämd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 (redigerad) Dags att dra upp den här igen kanske... Uppdaterar ikväll när jag har öppnat mina julklappar Redigerad 24 december, 2008 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Godis, pennset och en godispåse. Editerar in kvällsklapparna när jag fått dem så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Det blir å se sedan på kvällen! Antagligen ganska många mjuka klappar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 (redigerad) Är det inte bättre med en ny tråd? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46813 Redigerad 24 december, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts