Renard Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Nej nej, phfööörort ghetto schtekaren nr.1 hahaha, fan ar jag trott eller ar jag trott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Detta är vad jag fick i år: Scrubs säsong 5. Harry Potter och dödsrelikerna (tror den heter så) Guitar Hero 3. 3 Tjock-tröjor. 2500 KR. Godis. 2 Biljetter till Özz Nujens och Måns nåntings standupshow. det var vad jag kom på nu iallafall! Editerar om jag kommer på mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Hörlurar (AKG K530) RC Helikopter (Protech Helixx 3D) Eltandborste (Braun Oral-B ProfessionalCare 5000 XL) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Fickplunta (mamma och pappa kollade misstänksamt på systerns kille, som jag fick den av ) Glas Halsduk Långkalsonger MacGyver säsong ett Presentkort på Carlings Presentkort på Åhlens Randiga kalsonger Skål Svenska Akademiens ordlista Tiger-kalsonger Toffifee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 3 t-shirts. Ett halsband från Turkiet. Kameraväska, ska dock byta till en större. 300 kr. En Simpsonsmugg, en sån som pratar om man trycker på en knapp. Svart skärp. Update: Två fotoböcker, tofflor och en biljett till Joe Laberos föreställning. Nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Mja, uppdaterar med det jag fick av far natten till igår. Liten IR-fjärrkontroll till datorn; Trust NB5100-P (äntligen slipper jag resa mig ur sängen och gå till tangentbordet ) 500 pengar Alla bilar 2007 (Teknikens Värld. Får varje år) Två stycken för stora, svarta t-shirts (fick large, small hade passat som handsken) After Eight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Jag har fått följande: En förhandsbokning på Super Smash Bros. Brawl En till Wii Remote Super Mario Galaxy Jag fick också en hel del annat krimskrams, men jag tycker dom här är dom viktigaste grejorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Nu har jag fått allt mitt: # 130 cm duntäcke # Aladdin ask # 2100 kr #Coop praliner # 150 kr på akademibokhandeln (av jobbet) # 50 kr på interflora (av jobbet) # Pensel # Färg # T-shirt # Underställ # Doftoljor # Kruka med plats för ljus # 2 par vantar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 (redigerad) Jag har vart för lat att skriva allt detta... menmen, måste hinna innan 2008 kommer! Detta fick jag i jul: *Hugo Boss Parfym *Hugo Boss Deo *Dödligt Tidvatten av Colin Forbes *Dödsdömd av Joseph R. Garber *Grafikkort till min gamla dator *Sony Ericsson K810i *Plantronics Audio 370 Gamingheadset *Xbox 360 samt Blue Dragon *En Halsduk *En Väska *Ett Skärp *Massor av choklad *10 000kr Massor av skoj med andra ord. Redigerad 31 december, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Jag har inte sagt vad jag fick hos farmor och farfar. 2000 kronor. 500 kronor på Game. 200 kronor på J&J. 50 kronor på McDonald's. Peaktröja. Peak T-shirt. Ganska bra, eftersom jag bara ville ha pengar. Presentkort är nästan samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 (redigerad) Lite sen Simpsons filmen (DVD) Tre tröjor och en t-shirt Underkläder Axe Vice set 200kr på GAME 100kr kontant Godis Planch Sängkläder En extern hårddisk 250GB Kommer inte på något mer nu. Jag är iallafall glad över det jag fick, julklappar var kul när man var mindre, nu handlar julen om mer än så Redigerad 1 januari, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 [*]Planch Motiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Fick inget roligt direkt. 2500 kronor en skrivare/scanner en talva med coca cola loggan från 50-talet en kalender bensin blir att köpa nytt batteri och huvudbromscylinder till raggarbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Jag har vart för lat att skriva allt detta... menmen, måste hinna innan 2008 kommer! Detta fick jag i jul: *Hugo Boss Parfym *Hugo Boss Deo *Dödligt Tidvatten av Colin Forbes *Dödsdömd av Joseph R. Garber *Grafikkort till min gamla dator *Sony Ericsson K810i *Plantronics Audio 370 Gamingheadset *Xbox 360 samt Blue Dragon *En Halsduk *En Väska *Ett Skärp *Massor av choklad *10 000kr Massor av skoj med andra ord. HÄR har vi schtekarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 HÄR har vi schtekarn. Ohyes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Jag fick ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Jag fick ingenting. BORTSKÄMDA DJÄÄÄÄVUU-HUUUUL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Jag fick ingenting. Schtekarjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Jag fick ingenting. var snällare i år då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Ja, man fick ju lite skit iaf.. Ölglas en platta pilsner 2500kr långfjölingar Vantar Chokladask biokort på 200kr godis Ja, vad kan man ge för slutsats? Tomten har varit snäll i år, och jag likaså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts