Mark Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Man kan aldrig ha för mycket AXE Axe stinker ju bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Man kan aldrig ha för mycket AXE Jo det kan man, riktig parfym däremot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Axe stinker ju bara. Axe luktar manligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Jo det kan man, riktig parfym däremot! Kom här och lek bättre än oss underklass, AXE gör sitt jobb och mer därtill. Vanligt skit är bajs! Har fått en tröja idag som jag inte fick igår. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 (redigerad) - Sony Ericsson Z610i - Björn Borg deo och rakvatten - En marinblå tröja - En ljusblå skjorta - En grå och svart-rutiga tröja Är nöjd trots att jag inte riktigt visste vad jag skulle önska mig (mer än mobilen då).- Sony Ericsson Z610i- Björn Borg deo och rakvatten- En marinblå tröja- En ljusblå skjorta- En grå och svart-rutiga tröjaÄr nöjd. Kunde inte komma på något mer än mobilen att önska mig. Redigerad 25 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 ... ska plantera i vår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Har fått av morsan och hennes sambo, plus två till: 3 t-shirts. Ett halsband från Turkiet. Kameraväska, ska dock byta till en större. 300 kr. En Simpsonsmugg, en sån som pratar om man trycker på en knapp. Får av pappa och 3-4 till imorgon då jag kommer hem, uppdaterar då. Åh, ett skärp också. Svart med silverspänne från Iceman. Fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Ett USB-minne på 2 GB En bokken En gummianka Ett basställ 1000 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Axe set, kalsoner, parfym och duchgrej ville inte precis ha en sådan Funderar på om jag ska byta Finns det AXE som parfym? Jag har bara sett deo osv. Det luktar ju inget vidare, men duger när det gäller duschtvål, skulle inte vilja ha på mig parfym som luktar så direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Okej, nu kommer min lista. Pengar GH-gitarr Assassin's Creed Singstar PS3 Kläder 300 på Blu-Ray Harry Potter och dödsrelikerna Ryggskydd Viva la Bam säsong 4 och 5 och lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Eftersom jag inte hade önskat mig något speciellt så vart jag förvånad över min utdelning i år. Simpsons The Movie på dvd Pirates of the Caribbean: At World's End på dvd, nu har jag fått alla dom filmerna på julafton. Need for speed ProStreet till PS3 En guidebok till New York, bra att ha eftersom jag troligtvis ska dit i vår. Strumpor, typ 11 par, väldigt bra att ha, synd att det var från Nike, dom har en förmåga att gå sönder fort. Kalsonger, Björn Borg och Salming, good shit, sitter bra i grenen. Tröjor, två långärmade tunna tröjor 2000:- Som sagt bra utdelning för att inte ha önskat mig något. Har du brutit förpackningen till Need for Speed? Sämre spel får man fan leta efter. Tur att brorsorna hade köpt det begagnat, annars hade de nog inte godkänt att vi ville byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Blixt: Nikon SB-800 Harry Potter och dödsrelikerna Morgonrock Presentkort Pengar Simpsons: The Movie Spiderman 3 Dark Blue Plattång Bäddset Typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Det fick jag också! Eller, två miniguider rättare sagt. Mamma vill att jag ska läsa på lite innan vi åker, så jag inte står som ett fån när vi är där. Har bläddrat lite i den jag fick, riktigt bra och omfattande information, riktar sig till ungdomar mellan 17-25. Allt som ungdomar i den åldern kan tänkas vilja göra i NY står med där. New York City Gude hette den bara kort och gott, bra karta också. Fast man kanske ska läsa igenom och memorera det viktigaste innan man åker så man inte står på Time Square och bläddrar i den och framstår som en lättlurad turist Har du brutit förpackningen till Need for Speed? Sämre spel får man fan leta efter. Tur att brorsorna hade köpt det begagnat, annars hade de nog inte godkänt att vi ville byta. Nja....tycker det är helt ok, inte kommit så långt än, men det verkar som skoj tidsfördriv och det är säkert det bästa bilspelet PS3 har att erbjuda tills Gran Turismo kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 ... ska plantera i vår. Fick du också en såndär liten köttätande växt?? Haha dom verkar ju skitcoola!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Rubiks kub av mormor/morfar, dom tyckte att jag behövde en sån. Klarar du av att lösa den under 50 sekunder då? 25 st tomma CD-skivor 25 st tomma DVD-skivor 2 st tjocktröjor 2 st t-shirts En plånbok 5 st kalsonger En mössa En CD-hållare med massor med små CD-fodral Guitar Hero 3 (fick den egentligen några dagar innan) Skivare (all-in-one) utan medföljande USB-kabel, svår att använda (vart får man ta på en USB-kabel..?). Harry Potter och Dödsrelikerna Henrik Fexeus' Konsten att läsa tankar 2x 500 kr 1 st paket tuggummi 3 par strumpor Sen kommer jag inte ihåg mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Klarar du av att lösa den under 50 sekunder då? [*]Skivare (all-in-one) utan medföljande USB-kabel, svår att använda (vart får man ta på en USB-kabel..?). Clas Ohlson? Siba (osäker) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 (redigerad) Clas Ohlson? Siba (osäker) ? Sökte igenom Clas Ohlson's sida lite snabbt förut, men hittade bara bläckpatroner. Men hursomhelst är det löjligt att det inte följer med delar som man måste ha för att grejen ska kunna användas normalt. Edit: Detta kan nog fungera annars Redigerad 26 december, 2007 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Klarar du av att lösa den under 50 sekunder då? 25 st tomma CD-skivor 25 st tomma DVD-skivor 2 st tjocktröjor 2 st t-shirts En plånbok 5 st kalsonger En mössa En CD-hållare med massor med små CD-fodral Guitar Hero 3 (fick den egentligen några dagar innan) Skivare (all-in-one) utan medföljande USB-kabel, svår att använda (vart får man ta på en USB-kabel..?). Harry Potter och Dödsrelikerna Henrik Fexeus' Konsten att läsa tankar 2x 500 kr 1 st paket tuggummi 3 par strumpor Sen kommer jag inte ihåg mer javla schtekare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 javla schtekare Nej nej, phfööörort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts