Kiedis Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Eftersom jag inte hade önskat mig något speciellt så vart jag förvånad över min utdelning i år. Simpsons The Movie på dvd Pirates of the Caribbean: At World's End på dvd, nu har jag fått alla dom filmerna på julafton. Need for speed ProStreet till PS3 En guidebok till New York, bra att ha eftersom jag troligtvis ska dit i vår. Strumpor, typ 11 par, väldigt bra att ha, synd att det var från Nike, dom har en förmåga att gå sönder fort. Kalsonger, Björn Borg och Salming, good shit, sitter bra i grenen. Tröjor, två långärmade tunna tröjor 2000:- Som sagt bra utdelning för att inte ha önskat mig något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Efter alla omständigheter är jag väl nöjd då: Xbox 360 Digitalkamera ( Får betala halva) T-shirt After Shave Lotion Kalender Choklad 600 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Godis Pirates of the Caribbean: Vid världens ände på dvd Pengar Kläder Böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Yeeey! 850:- På GAME(!!!!), Snappsglas, Boxershorts, en bok och lite annat krimskrams! God jul igen alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Yeeey! 850:- På GAME(!!!!), Snappsglas, Boxershorts, en bok och lite annat krimskrams! God jul igen alla! Hur gick det med godiset då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Hur gick det med godiset då? Hahaha, åt brossorna upp idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 En guidebok till New York, bra att ha eftersom jag troligtvis ska dit i vår. Det fick jag också! Eller, två miniguider rättare sagt. Mamma vill att jag ska läsa på lite innan vi åker, så jag inte står som ett fån när vi är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 (redigerad) Detta fick jag: Xbox 360 Elite Playstation 3 (omväxling förnöjer) Uncharted: Drakes fortune Assassins Creed (xbox360) NFS Pro Street (xbox360) HD-ready 32" tv från LG CAT-kängor Kläder Parfym God Jul! EDIT: förresten glömde säga att pappa lade in 5000 kronor på mitt personkonto också som julklapp. Redigerad 25 december, 2007 av kallelito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Harry Potter och Dödsrelikerna (tidig julklapp från i lördags av min flickvän) Sim City: Societies The Sims 2: Jorden Runt Pirates of the Carribean: At World's End En Naginata ("Japansk stridslie") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Detta fick jag: Xbox 360 Elite Playstation 3 (omväxling förnöjer) Uncharted: Drakes fortune Assassins Creed (xbox360) NFS Pro Street (xbox360) HD-ready 32" tv från LG CAT-kängor Kläder Parfym God Jul! EDIT: förresten glömde säga att pappa lade in 5000 kronor på mitt personkonto också som julklapp. Shit din familj är riklingar..erkänn. I hate rich people Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 (redigerad) Ett Wii SpelKörkortPowerball Max3 tröjorstrumpormössa2x kalle Anka pocketHörlurar(öronsnäcka)Bilkalender=/ Redigerad 25 december, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Ett Wii SpelKörkortPowerball Max3 tröjorstrumpormössa2x kalle Anka pocketHörlurar(öronsnäcka)Bilkalender=/ En =/ är obefogad när du får ett körkort betalt. Beroende på hur usel du är, kan det springa upp emot 20.000;-. Be happy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Blev en liten Jul i alla fall. Synd bara att min familj är emomt spel, får aldrig spel av dom... 2300 kr 2 Dush gel från AXE 3 Deo-Spray från AXE En liten kedje ängel En vibrirande rakhyvel strumpor ett femtital t-shirtar Det blev en God Jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 En massa jävla godis Pirates of the Caribbean 2 & 3 Harry Potter 5 Lost säsong 3 2500:- (Ska gå till basen jag ska köpa, men ska nog slösa lite ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Xbox 360. Call of Duty 4: Modern Warfare. Line 6 Pocket-Pod. Pengar. Jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Film Kalsonger En runda på krogen En serietidning Nytt headset till datorn Säsongskort i en skidbacke 1500kr Mycket nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Har fått av morsan och hennes sambo, plus två till: 3 t-shirts. Ett halsband från Turkiet. Kameraväska, ska dock byta till en större. 300 kr. En Simpsonsmugg, en sån som pratar om man trycker på en knapp. Får av pappa och 3-4 till imorgon då jag kommer hem, uppdaterar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 En ny mobil och lite kläder. Jag behövde verkligen en mobil eftersom min gamla är sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 After eight Flece tröja Godis peresentkort på jeansgruvan 800kr Digitalkamera De betaler den när jag köper den snart T-shirt Axe set, kalsoner, parfym och duchgrej ville inte precis ha en sådan Funderar på om jag ska byta Kluriga kuber och saker sockor Lotter vann 40kr stormtändare Det var ungefär vad jag önskade mig förutom axen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 After eight Flece tröja Godis peresentkort på jeansgruvan 800kr Digitalkamera De betaler den när jag köper den snart T-shirt Axe set, kalsoner, parfym och duchgrej ville inte precis ha en sådan Funderar på om jag ska byta Kluriga kuber och saker sockor Lotter vann 40kr stormtändare Det var ungefär vad jag önskade mig förutom axen Man kan aldrig ha för mycket AXE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts