Gof Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Fick Guldkompassen, boken direkt på morgonen. Kommer jag nog aldrig att öppna ens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Fick en kram av henne nyss, det var allt jag önskade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Fick Guldkompassen, boken direkt på morgonen. Kommer jag nog aldrig att öppna ens! Den har jag önskat mig för att läsa om innan jag ser filmen. Den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Nu har jag fått en julklapp, resten kommer senare. Det var pengar, så nu blir det en digital systemkamera. Vilken vet jag inte, men antagligen Nikon D40(x) eller Canon EOS 400D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 (redigerad) Har fått kläder, choklad, parfym, handduk, filt och mest pengar. Samt en jacka som jag ska få gå och välja ut själv nu någon dag. Edit: Och oh, Halo 3 fick jag också till 360. Redigerad 24 december, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Alright, så var det över. Jag fick en ny mobiltelefon (riktigt bra, jag behövde verkligen en ), lite kläder, en skiva med The band, en resa till New York och en annan resa till Grekland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Fick 1000kr. Förvånade mig. Kommer från pengar från modern också, så det kanske blir ett 360 köpt till mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Jag far vanta tills imorgon. (Engelskt tangantbord FTW!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Parfym och shampoo från Mexx Kalsonger Långkalsonger Sockor Harry Potter och Dödsrelikerna (yay, nu har jag tre ex. Ett engelskt och två svenska) En vikbörs från Batistini, skitsnygg faktiskt Malaco-kartong med godis Paradisask Filmen "Click" 1600kr Så, jul hos farsan på annandagen. Ska bli roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Lite gitarr grejer och ett presentkort på Musikbörsen på 500kr WOHO Och såklart fick jag 300kr i fickpengar i förrgår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Status: Paketöppning avklarad. Info: Kläder The Simpsons Movie (DVD) Fullpackat (DVD) Popcorn Popcornlåda från SF Bio "Paladium" i staden Juleskum Deospray & Deo-rollon Xbox Live (Ok, mor betalade - men jag var med när det köptes) Call Of Duty 4: Modern Warfare (Jag betalade, jag var med, jag fick det i julklapp. ?!) Pengar (1800kr) More to come tomorrow. Men då är det förmodligen "bara" mer kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 nyss haft julklappsutdelning, fick lite presentkort på några klädaffärer och 6500kr ska förmodligen köpa ett ps3 + guitar hero 3, om ingen övertalar mig att köpa ett 360 ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Fick massa grejer. The Killers Hot Fuzz, Guitar Hero 3, tre stycken tshirts, Beckham aftershave/shampoo, extern dvdbrännare, 5.1 Logitech högtalare, några dvdfilmer och så lite cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 (redigerad) Ipod Touch 8GB 3000kr 2 Handdukar 1 Trunk (Stor bag) Rakhyvel Presentkort på NewYorker och JC (500kr st) Parfym 3 Munkjackor 2 T-Shirts. Jag hade tur i år. Redigerad 24 december, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Ipod Touch 8GB 3000kr 2 Handdukar 1 Trunk (Stor bag) Rakhyvel Presentkort på NewYorker och JC (500kr st) Parfym 3 Munkjackor 2 T-Shirts. Jag hade tur i år. OCH DU SÄGER ATT JAG ÄR BRAT?!?!?' --- Jag får mina julklappar klockan två på natten....återkommer då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 OCH DU SÄGER ATT JAG ÄR BRAT?!?!?' --- Jag får mina julklappar klockan två på natten....återkommer då... Jag hade ju tur i år, min mormor hade fått ut en FET peng på en försäkring som hon kunde lösa ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Jag hade ju tur i år, min mormor hade fått ut en FET peng på en försäkring som hon kunde lösa ut. Ibland önskar jag att jag hade en större familja ba' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Fick : 1. En skärm LG L225WSSF 22" widescreen 2. 4000 Kr (Blir en ny dator ) 3. Övriga saker som Godis, Deo kläder m.m Sedan har jag fler att öppna imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Pensel Färg 130 duntäcke Deo Paradischoklad 100 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Jag fick: • Ett Xbox 360 • Halo 3 • En T-shirt • Choklad • Tuggummi En fin jul för mig i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts