Adriian Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Det är kanske lite tidigt att starta denna tråden den 23e. Fast vissa kanske redan har fått nån julklapp, vad vet jag. Ladda gärna upp bilder också. Jag återkommer med svar imorn. God Jul på er! Redigerad 23 december, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Fel forum va? Eller ska vi lägga upp bild på det? Redigerad 23 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Fel forum va? Eller ska vi lägga upp bild på det? Oj, ja fel forum. Move, please. Edit: Fast bilder hade inte varit helt fel. Editerar första posten. Redigerad 23 december, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Äsch, struntprat. Du vill bara vara först med denna tråd. Jag kommer få "Uncharted: Drake's Fortune". Min brorsa visade det idag, så nu vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Jag har redan fått mitt PS3 jag. Heja heja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Ingen aning om vad jag kommer att få, har inga förväntningar heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Hoppas på The Killers skivorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Julklappar hit och julklappar dit. Jag spyr på skiten. Julafton befrämjar bara girighet, skryt och blä. Jag minns när jag var liten. "Jag önskar mig DEN HÄR leksaken". Fick jag den inte blev jag väldigt besviken. Man önskar sig inte julklappar, man VILL HA dem. Låt inte kommersialismen tränga igenom era själar helt och hållet, då är allt hopp ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Julklappar hit och julklappar dit. Jag spyr på skiten. Julafton befrämjar bara girighet, skryt och blä. Jag minns när jag var liten. "Jag önskar mig DEN HÄR leksaken". Fick jag den inte blev jag väldigt besviken. Man önskar sig inte julklappar, man VILL HA dem. Låt inte kommersialismen tränga igenom era själar helt och hållet, då är allt hopp ute. Amen to that. Har inte önskat mig nåt iår, och fick det mesta redan ikväll. Godis, en deo, lite pengar, presentkort på JJ. Spänningen med julen är över för mig, ingen av mina föräldrar bryr sig nog att faktist överraska mig eller nån annan på julafton med nåt bra. Det enda som öppnades idag och som faktist uppskattades var min storasysters grymt fina bröllopsinbjudan och ett kollage till mamma som innehöll bilder från början till slut om hennes första graviditet och hennes första förlorade barn. Det var riktigt fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Fel forum, och ja.. Du skapade denna tråd bara för skapandets skull. Du ville skapa en tråd före alla andra som du vet kommer bli använd, dock bara för en kort stund. Låt gå, och flytt, flytt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Elgitarr längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Ingen har köpt någonting. Har dock inte fått något under året heller. Jag får små vibbar att mina föräldrar inte tycker om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Ingen har köpt någonting. Har dock inte fått något under året heller. Jag får små vibbar att mina föräldrar inte tycker om mig. Du är ju som du är också. OnT: Har hitills fått Scrubs säsong 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 (redigerad) Har redan fått slalomutrustning. Redigerad 24 december, 2007 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Har inte fått något ännu men det blir väl det vanliga, platta vita kuvär och en aladdin chokladask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Får kanske ett Wii, är inte så säker "Du kommer få något du önskar dig i alla fall" sa morsan när jag frågade vad jag skulle få. Önskar mig bara ett Wii, och fred på jorden. 100% säker på att jag kommer få en ny klocka också, morsan anser att jag behöver en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Du är ju som du är också. Ja. Ballare än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Ingen aning vad jag ska få.. Antagligen blir det inte vad jag önskar iaf =( Fick en Kalle Anka pocket i julstrumpan dock.. Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 (redigerad) Eftersom vi är konstiga och öppnar allt shit på morgonen så har jag redan fått mitt. Blev ett par jeans, två t-tröjor, en skjorta, en halsduk och parfym. Kommer även få Bullets skiva senare när den släpps i slutet av januari. Redigerad 24 december, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Vi ska öppna efter Kalle. Men fick öppna en när jag vakna (yay! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts