den0m Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Vilken film tycker ni forumiter var Årets Film? Själv är jag splittrad i den diskussionen, återkommer med svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 I'd say 28 veckor senare, eftersom det är den bästa filmen jag sett på bio i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 28 Weeks Later. Yä, mest underhållande filmen i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Superbad, helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Stardust, av dem filmer jag sett vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Årets Action film: The Bourne Ultimatum och Die Hard 4.0 Årets Sjuka film: Hostel Part II Årets Äventyrs film: Harry Potter and the Order of the Phoenix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 The Simsons Movie? Hostel: Part II? 1408? Bäst av dom är nog.. Jag tror det är i ordning. Men det är några bra filmer från i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 The Last King of Scotland är den film jag kommer på nu som imo har varit riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Live Free, or Die Hard. Nästan lika bra som ettan, det är inte dåligt det. Bruce Willies gör fortfarande McLane rättvisa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Min röst går till The Bourne Ultimatum, den ahde allt, riktigt spännande var den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Kan verkligen inte begränsa mig till en film, istället radar jag upp några stycken: The Departed, 300, Ratatouille, Blood Diamond, Stardust. Och då har jag säkerligen glömt flera st. Av årets filmer har jag 30 Days of Night, I Am Legend, 3:10 to Yuma, Sweeney Todd och The Golden Compass kvar att se. Jag tror att just Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street kan bli riktigt bra. OT: Årets sämsta film är desto lättare att utse, nämligen.... TRANSFORMERS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Svårt, svårt och svårt. The Departed och Blood Diamond är riktigt, riktigt bra. Men dom känns, äsch.. The simpsons movie och dom två ovanför är det som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 The Bourne Ultimatum gillade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 The Man From Earth, hands down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 The Man From Earth, hands down. Jag är grymt sugen på att se den! Finns den att hyra ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Årets bästa: The transformers. Årets sämsta (någonsin): Spider-man 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Jag ändrar mitt beslut förresten! The Prestige Mycket pga slutet som mycket väl kan vara det bästa jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Stardust! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 http://www.geckoandfly.com/wp-content/uploads/2007/04/the_simpsons_movie_torrent_bittorrent_download.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts