The Dude Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Ska ha nyårsmiddag och fest med vänner. Vi är ca 10 st så om vi alla lägger 50 var så lär vi ju få någon fet pjäs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 (redigerad) Höhö.. Grannens raket råkade visst sitta fast i marken http://www.youtube.com/watch?v=5lTZIeEUqG0 edit: fel länk Redigerad 1 januari, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Höhö.. Grannens raket råkade visst sitta fast i marken http://www.youtube.com/watch?v=5lTZIeEUqG0 edit: fel länk Du borde posta den där i Humortråden! (Dagens LOL RIP :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Ska ha nyårsmiddag och fest med vänner. Vi är ca 10 st så om vi alla lägger 50 var så lär vi ju få någon fet pjäs 499:- blev det. Jävla fittraketer som exploderade vid markhöjd och flög snett. Livsfarligt och vi var fulla REKLAMATION! Gott nytt 2008 förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Blir att ta fram Balsam Terpentin, tejp, ölburkar och raketer. Ska poppa dem sista. Måste bli av med dem eftersom jag haft skiten i två år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 (redigerad) Blev lite besviken. Vi hade köpt "den största raketen ni har". Fattar inte hur den kunde vara så fjuttig, det blev inte ens någon smäll. Fast sedan när vi var klara med våra raketer gick vi upp på en höjd där vi hade utsikt över hela staden. Det var skitfint. Redigerad 1 januari, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Blev inga raketer i år. Inte en enda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Min moster hade köpt miniraketer som jag, min kusin och en polare sköt upp. Det var det enda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts